Byta forum?!

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
URRninja skrev:
Vi är ju skitsnälla (jag med), har bara varit en massa jidder med beelsebub som du inte känner till så det kändes lite drygt att du började tycka saker utan att ta reda på fakta först. Och så är jag inte speciellt nykter, sorry

Hehe, okey... I'll find more info next time :) Jo ni är säkert små snälla mcåkare allihoppa :D Nej nu ere sängen för mig, gonatt alla roadrunners :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
UARR är en hög dumma miffon som inte borde få trafikera våra gator och torg! Speciellt deras fete Pingvin som tror han är något!

Übermiffon!

:finger

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Goodstuff skrev:
UARR är en hög dumma miffon som inte borde få trafikera våra gator och torg! Speciellt deras fete Pingvin som tror han är något!

Übermiffon!

Kusligt, du verkar nästan känna oss.. :arsele

Edit: Ensamt ute i skogen eller? :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ugluk skrev:
Kusligt, du verkar nästan känna oss.. :arsele

Edit: Ensamt ute i skogen eller? :D

Käften herr moralkakebagare - överstbagare till och med!

Som du ser har jag faktiskt flyttat in lite närmare civilisationen, Ekeby i Kumla komun mind you, men ändå på lagom avstånd från er. :fatta!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
URRninja skrev:
Har du någon som helst aning om vad du snackar om? Det här var bland dom dummaste inlägg jag läst på SH. :kocko
Upplys mig då din :kocko , sitt inte bara här o vräk ur dig skit när ni inte berättar storyn som den är. Tycker du kan lugna dig ett par tre kilo innan du fortsätter med ditt skitsnack

//R

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
URRninja skrev:
Och detsamma gäller dig, var snäll och var tyst om du inte vet vad du pratar om.
och ge fan i att vara så jävla dryg själv när du är ny här, sen skiter jag om halva uppsala känner dig.

/R

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Ravetrancer skrev:
Upplys mig då din :kocko , sitt inte bara här o vräk ur dig skit när ni inte berättar storyn som den är. Tycker du kan lugna dig ett par tre kilo innan du fortsätter med ditt skitsnack

//R
Du kan få reda på exakt lika mycket som jag vet genom att läsa trådarna som ledde till att Beelsebub startade den här tråden. Gå ner ett par tre kilo själv du, och kräv inte att andra ska göra jobbet åt dig.

http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=19759

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
URRninja skrev:
Har du någon som helst aning om vad du snackar om? Det här var bland dom dummaste inlägg jag läst på SH. :kocko
Nu är du ute och cyklar utan ficklampa Jon.

Ravetrancer har skrivit mycket dummare inlägg än så.. :tungan

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Goodstuff skrev:

Übermiffon!

Jag tycker om dig också! :smasha

SteffoXL

Uppsala Roadrunners
Gick med
1 Aug 2003
Hoj
Crescent
DET BLIR BARA BÄTTRE OCH BÄTTRE DETTA.....
Jag tror nog att Lucifer him self sitter nere i sin brasa och gnuggar sina händer.
Riktigt kul faktiskt! :rofl

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Lokke skrev:
Har demensen slått till?:tungan Jag sa ju redan att tråden va stängd. :fatta!
Det har den nog.. :3freak

..för jag begriper inte vad du menar nu heller. Länken är bara en sökning på Beelsebubs inlägg. Funkar den inte gör en egen.. :)

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Ahhh... Tungt huvud på jobbet. :sjuk

Oj så det skrevs i den här tråden. Även från personer som inte är insatta i "såpan" som utspelar sig i Uppsala. :rolleyes:

Jag kanske uttryckte mig lite hårt i natt. Hata är väl fel ord för mina känslor för beelsebub. Ogillande är väl ett mer passande uttryck... Sorry beelsebub. Du är fanimej inte sann!

Edit: Ogillande är oxo fel. Jag vet inte vad jag skall skriva. Flaskan var ju ganska kul så här efteråt. :)

Last edited:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ugluk skrev:
Det har den nog.. :3freak

..för jag begriper inte vad du menar nu heller. Länken är bara en sökning på Beelsebubs inlägg. Funkar den inte gör en egen.. :)

Med risk för att verka hyperamatör så måste jag fråga vad tråden hette, hittar den inte. :mad:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Lokke skrev:
Med risk för att verka hyperamatör så måste jag fråga vad tråden hette, hittar den inte. :mad:

tryck på belsebubs profil o välj att se hans "senaste inlägg", strax får du upp allt han sagt här.
Han har bara varit aktiv i jst denna forumdel vad jag såg, vilket gör att vi andra har missat honom helt.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Esquina skrev:
Men låt killen vara... Vuxen mobbning det här eller :kocko
Eh.. med tanke på att han har tagit illa upp få gånger när jag skrivit till honom, så tror jag faktiskt att han fattar att jag var ironisk även i det svaret.
Men det gjorde tydligen inte du :va

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Ravetrancer skrev:
och ge fan i att vara så jävla dryg själv när du är ny här, sen skiter jag om halva uppsala känner dig.

/R

Ny här? Finns det en viss tidsgräns innan man får börja vara dryg :confused: :3freak

Om man kastar sig med huvudet före in i en kompicerad diskussion och har åsikter om folks beteende utan att ha någon bakgrund alls är det inte konstigt att man väcker irritation. :7peta

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Silwer skrev:
tryck på belsebubs profil o välj att se hans "senaste inlägg", strax får du upp allt han sagt här.
Han har bara varit aktiv i jst denna forumdel vad jag såg, vilket gör att vi andra har missat honom helt.

Jo, jag gjorde det men det tar ju en halv evighet, vissa måste ju jobba också........öh..ehm...:rolleyes: typ.... Tänkte om det va nån speciell tråd.

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Lokke skrev:
Jo, jag gjorde det men det tar ju en halv evighet, vissa måste ju jobba också........öh..ehm...:rolleyes: typ.... Tänkte om det va nån speciell tråd.

Nej, vill du ha en bild av det som hänt får du nog läsa de flesta beelsebubs inlägg i olika trådar. Kan ta en stund ju :3freak

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...