Byta forum?!

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
å de ska du säga?

Kongo skrev:
Hödududu Belsebub! Nu kan inte ens Kongo vara tyst längre, INGEN här på forumet har trakaserat dig eller kommit med påhopp! Vi har däremot välkomnat ALLA som vill vara med med öppna armar!! Så som M:et säger: Man får lyssna och lära känna varandra först INNAN man kan kalla någon"jävla tönt" som du gjorde med Yammaretta när de varit med i kurdvideon...

Vi andra som känner varandra VET vad gränsen går och då är det helt ok att"småtracka" lite "rå men hjärtlig" stämning vett'u :tummenupp

Så jag tycker inte att du behöver byta forum, men ta gärna och träffa oss irl och lär känna oss INNAN du kallar oss saker!
//Kongo

Å det ska du säga!?, men jag gillar dig för att du tar hand om trafikskadade katter!! Hoppas nosen läker på din katt, den såg lite deformerad ut! :gnissla
Å andra sidan så har jag kattungar till salu(om din katt inte övarlever) det är av en "riktig" ras. Östsibirisk stridskatt, strävhårig.
Å angånde yamarätta så sa jag tönt till videon :dummer
men han ser ju ut som en åsså så lite fel hade jag nog inte. Läs på riktigt :huvet :kocko

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
å de ska du säga?

Kongo skrev:
Hödududu Belsebub! Nu kan inte ens Kongo vara tyst längre, INGEN här på forumet har trakaserat dig eller kommit med påhopp! Vi har däremot välkomnat ALLA som vill vara med med öppna armar!! Så som M:et säger: Man får lyssna och lära känna varandra först INNAN man kan kalla någon"jävla tönt" som du gjorde med Yammaretta när de varit med i kurdvideon...

Vi andra som känner varandra VET vad gränsen går och då är det helt ok att"småtracka" lite "rå men hjärtlig" stämning vett'u :tummenupp

Så jag tycker inte att du behöver byta forum, men ta gärna och träffa oss irl och lär känna oss INNAN du kallar oss saker!
//Kongo

Å det ska du säga!?, men jag gillar dig för att du tar hand om trafikskadade katter!! Hoppas nosen läker på din katt, den såg lite deformerad ut! :gnissla
Å andra sidan så har jag kattungar till salu(om din katt inte övarlever) det är av en "riktig" ras. Östsibirisk stridskatt, strävhårig.
men han ser ju ut som en åsså så lite fel hade jag nog inte. Läs på riktigt :huvet :kocko

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
å de ska du säga?

Kongo skrev:

//Kongo

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
beelsebub skrev:
M:et skrev:
Kom på en sak till. (beelsebub, ta detta rätt nu)
Jag måste ju få chansen att vinna tillbaka min femma JoS
Jag slår vad om att det inte står en 70 JD på bordet ikväll :blah
Lättförtjänta pengar :brynad[/

Vem snacka om 70cc?? HAHAHAH hoppas ni blev fulla på den flaska jag ställde fram! Ni ska inte dricka så mykke, spritmoralister där.

Vi hällde ut flaskan :hihi

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
ja jäsiken

Ja jäsiken, det tog skruv det där!! hinner inte läsa alla inlägg, å svara på dom. men jag återkommer imora. Va så säkra på de! :fatta!
Ni ska inte få kommentaera dom ifred. :huvet :dummer

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
beelsebub skrev:
Jag är nog mer karl än en stackars Westiehund! Å andra sidan så kunde du kanske dyka opp åsså, kanske du kunde få en skymt av mig!! Å du tackede ju nej till min fikainbjudan, det ä kanske du som är feg? Å tll sist så dricker jag INTE köpesprit, en riktigKARL gör spriten själv!! :fyllisar :fatta!
Ja, en westiehund (vad det nu är :va ) låter ju inte mkt till karl.
"Fikainbjudan?" brukar inte "fika" varken vitt vin eller räkor.
Feg är jag inte, men 12 mil missinassa är lite väl saftigt för mig att sitta å kuska när jag ska vara på jobbet i S-tälje igen 7 på morronen.
Om du börjar med att dyka upp, så får vi se om jag åxå gör det nån dag :7peta

Jag vet fler som gör sprit själv. Visste bara inte att det var den meriten man måste ha för att va riktig karl :rolleyes:

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Tinatjejen skrev:
Jag tror bestämt att någon har hittat sin favorit smiley :rolleyes:

Eller menar du att mina :tuttar är softa? ( faen du nu skulle kunna veta det :va )

Haha, ja de kan hända ;) :tuttar

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Kongo skrev:

//Kongo
Missade ditt inlägg. Jag tänker ej mer försvara nån som inte Kongo gillar. Han har ju trots allt Uppsalas snyggast bakdel, på hojen alltså :)

//R

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Ravetrancer skrev:
Missade ditt inlägg. Jag tänker ej mer försvara nån som inte Kongo gillar. Han har ju trots allt Uppsalas snyggast bakdel, på hojen alltså :)

//R

Nähä... jag är lika snygg ;)

(likadan bakdel på hojen)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:
sporthoj.com's snyggaste heter R1 och ägaren heter Kryptoniten.

Enligt domarna på sporthoj.com festen :yoparty
det e sant.....min hoj e ful *snyft* :( Du e så elak Tina.......:(

Sorry glömde din häck Krypto, men jävlar va jag var ute i garaget i vinter nån gång o plåta åt Kongo så att han kunde monterat sin häck........ :)

Yammaretta

to ride or not to ride...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -05
,

beelsebub skrev:
Annars då e det bra eller....? :arsele

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tinatjejen skrev:
Ful vet jag inte. Men är det inte roligare att ha en hoj att köra på istället för att åka bil med? :D
oj vilka förutfattade meningar du har Tina, blir ju ledsen nu....:(

fast oftast ser det ut så här när jag e ute o kör.

Bifogat

• 151_5172.jpg
    151_5172.jpg
    39 KB · Visningar: 65

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
eller så här :banana

Bifogat

• wheelie133.jpg
    wheelie133.jpg
    80.7 KB · Visningar: 61

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
ojoj !!

Här har man varit "borta" (mer än vanligt) från forumet en tid och har nu försökt läsa ikapp denna tråd.....
Undrar fortfarande vad som egentligen hänt ??? Kan bara konstatera att Ugluk och M:et har rätt i sina tidiga inlägg......

Någon som träffat killen i IRL ??

//B

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ravetrancer skrev:

//R
He, he tackar Ravis! Du och jag kan starta en klubb för inbördes beundran!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...