å de ska du säga?
Å det ska du säga!?, men jag gillar dig för att du tar hand om trafikskadade katter!! Hoppas nosen läker på din katt, den såg lite deformerad ut!
Å andra sidan så har jag kattungar till salu(om din katt inte övarlever) det är av en "riktig" ras. Östsibirisk stridskatt, strävhårig.
Å angånde yamarätta så sa jag tönt till videon
men han ser ju ut som en åsså så lite fel hade jag nog inte. Läs på riktigt :kocko
Kongo skrev:Hödududu Belsebub! Nu kan inte ens Kongo vara tyst längre, INGEN här på forumet har trakaserat dig eller kommit med påhopp! Vi har däremot välkomnat ALLA som vill vara med med öppna armar!! Så som M:et säger: Man får lyssna och lära känna varandra först INNAN man kan kalla någon"jävla tönt" som du gjorde med Yammaretta när de varit med i kurdvideon...
Vi andra som känner varandra VET vad gränsen går och då är det helt ok att"småtracka" lite "rå men hjärtlig" stämning vett'u
Så jag tycker inte att du behöver byta forum, men ta gärna och träffa oss irl och lär känna oss INNAN du kallar oss saker!
//Kongo
Å det ska du säga!?, men jag gillar dig för att du tar hand om trafikskadade katter!! Hoppas nosen läker på din katt, den såg lite deformerad ut!
Å andra sidan så har jag kattungar till salu(om din katt inte övarlever) det är av en "riktig" ras. Östsibirisk stridskatt, strävhårig.
Å angånde yamarätta så sa jag tönt till videon
men han ser ju ut som en åsså så lite fel hade jag nog inte. Läs på riktigt :kocko