Byta forum?!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Ravetrancer skrev:
oj vilka förutfattade meningar du har Tina, blir ju ledsen nu....:(

fast oftast ser det ut så här när jag e ute o kör.
Du börjar bli haj på Photoshop. :D

Robbi

Hellre ute o kör än sjunger i en kör...
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R
Verkar som att det finns hopp om den beryktade, den omtalade, the myth Beelsebub. Lill-flaskan på bordet va humor! Skrattade gott när jag läste det.

Håller dock med om att många inlägg varit grymt konstigt formulerade. Men det skrivna ordet e inte alltid lätt att förmedla rätt. Man får inte med sånna saker som tonläge, ansiktsuttryck osv....

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Ravetrancer skrev:
dax o lägga av att hacka på killen nu va???? Det blir fan inte bättre av att ni hackar på honom, han försvarar sig ju bara mer o mer då, och då kanske ni aldrig träffas. Han kanske är en skitgo kille utan att ni vet om det, men med allt hackande så blir det bara värre då han får anta en försvarsposition och saker bara blir värre.
Känner igen jargongen från tidigare bråk på SH där man bara dras in i bråket o det slutar med värsta personangrepp o andra vidrigheter.

Ni som e så lärda o vet hur det funkar, va vänlig mot han istället så han slipper försvara sig mot alla spydigheter. Och även om ni anser att han provocerar så ge killen en chans va???

//Ravetrancer

OOOOOOOOO.......reespket!! :yoparty :yoparty
Äntligen någon som verkar ha en hjärna innaför visiret! Hoppas bara att han inte kör en såndäeinga färgglad R1:a :lol
Bugar ödmjukast

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Ugluk skrev:
Jag läser mycket noggrant allt jag svarar på, och mina "påhopp" är i själva verket bara att jag uttryckt min uppfattning i sakfrågor.
Har det uppstått missförstånd beror det på att du inte menat vad du skrivit.
Att "bete sig som folk" är ett talesätt. Försök inte tolka det bokstavligt.

Du verkar i din upprördhet dessutom helt ha missat att bortåt hälften av alla svar du fått varit av karaktären "Välkommen att dyka upp och lära känna oss", och man kan lätt få intrycket att du bara är grälsjuk.

Jag kan nog lära dig ett och annat matnyttigt, men då måste du läsa vad som skrivs istället för att haka upp dig på inbillade påhopp.

tackar Ulkuk
Vill lära mig lite matnyttigt!! "knäpper upp byxorna å lägger mig, med blottad bak i ditt knä", väntar otåligt att bli "risad"

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
JoS skrev:
Grabbfan gav oss en Jack Daniels, MEN DET VAR EN 5cl FLASKA! ATT DELA PÅ!

Inte nog att han är feg, HAN ÄR SNÅL OXO! :huvet

Av ren finkänslighet så svarar jag inte på dina inlägg lägre :huvet

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Esquina skrev:
Haha :D Att dömma av tråden ser det ut som om ni klankar ner på honom hela tiden... det är helhetsintrycket jag fått... jag kanske var för snabb att dömma :yoparty

En helt korrrect bedömning, verkar bli bra det här! i alla fall 2-3 st som har en hjärna innanför visiret! :va

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Bikerbruttan skrev:
...Belsebub kanske egentligen är en riktigt trevlig typ ....han skickade i alla fall ett gulligt "krya på dig" mail till mig i dag, blev sååååå glad där jag låg i soffan, snörvlandes , ensam och eländig...

Tack Beelsebub... :krama

Skulle vilja krama dig åsså, men du smittar väl?? :(

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Lokke skrev:
Jobbigt! :huvet

btw så har jag samma avatar text som förrut....... :arsele

Och för att få bli uppklassad till superdryyg så måste man ha varit me ända sedan BC (Before the Crasch). :hihi

Tja, trevlig sida med snöskotrar!! Fa.n vad jag längtar att få köra lite i djupsnön!
Har vuxit upp med skoter, körde 1:a gången när jag var 11 och i fyllan när jag var 13, men det törs man väl inte skriva här??? Va fa. man kör ju på fjället, där kan ingen höra dig skrika :yoparty

/ha de BeB

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Tinatjejen skrev:
Ja, en westiehund (vad det nu är :va ) låter ju inte mkt till karl.
"Fikainbjudan?" brukar inte "fika" varken vitt vin eller räkor.
Feg är jag inte, men 12 mil missinassa är lite väl saftigt för mig att sitta å kuska när jag ska vara på jobbet i S-tälje igen 7 på morronen.
Om du börjar med att dyka upp, så får vi se om jag åxå gör det nån dag :7peta

Jag vet fler som gör sprit själv. Visste bara inte att det var den meriten man måste ha för att va riktig karl :rolleyes:

Nä, förstår de! Man måste ha levat med en riktig man för att fatta de.
'En riktig dreng kör pa 210 lange skier, kör ut`n kåpor å har en stor å lang kissemand :yoparty

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Ravetrancer skrev:
oj vilka förutfattade meningar du har Tina, blir ju ledsen nu....:(

fast oftast ser det ut så här när jag e ute o kör.

Snygg hoj?? fattar ingenting!!
Trodde det var Uppsala Färg som hade målat sin provkarta på hojen?!
Typiskt plastraketer, de ska tydligen va hela rengbågensfärger på dom å en massa streck å linjer, nä takka vet jag enfärgat! :tummenupp

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Bear skrev:
ojoj !!

Här har man varit "borta" (mer än vanligt) från forumet en tid och har nu försökt läsa ikapp denna tråd.....
Undrar fortfarande vad som egentligen hänt ??? Kan bara konstatera att Ugluk och M:et har rätt i sina tidiga inlägg......

Någon som träffat killen i IRL ??

//B

Fråga!? jobbar du som domare?? Dom har rätt? Har du ensamrätt på den absoluta sanningen? :kocko
Tips: använd gaffatejpen till att tejpa över tangenbordet!

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
beelsebub skrev:
tackar Ulkuk
Vill lära mig lite matnyttigt!! "knäpper upp byxorna å lägger mig, med blottad bak i ditt knä", väntar otåligt att bli "risad"
Eftersom det inte spelar någon som helst roll om man är trevlig mot dig eller inte bryr jag mig inte om att fortsätta diskussionen.
:brinnerup

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...