SV 1000 förstås, finns inte bättre![]()
håller med om att sv:n e en kanoncykel...
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
SV 1000 förstås, finns inte bättre![]()
Tjaa, finns många hojar som är bättre än duken också, men duken ligger inte i budgeten.
Tjaa, finns många hojar som är bättre än duken också, men duken ligger inte i budgeten.
10.000? Min försäkring ligger på 7000hel/hel hos if.
Har väldigt svårt att tänka mig att det skulle finnas bättre hojar än Superduken.... Allt beror ju på vad du ska ha den till ? Bus , touring o bana passar en ypperligt för. 402 m o smiska autobahn i 240 km/h passar den sämre för......
Billigast på Blocket just nu : http://www.blocket.se/vi/16063975.htm?ca=18_s Fanns -05'or för drygt 60' för några veckor sen. Den som söker skall finna....
Vill du ha något med minsta lilla touringaktigt drag så är Superduke ändå inte maskinen för dig. Det är en fantastisk hoj på många sätt. Men originalsadelns komfort är inte ett av dem. Den är lika skonsam mot röven som en tvåtumfyra ungefär.SD'n Känns lite dyr innan jag fyllt 24/25 bara. Tyvärr... jag har faktiskt varit rätt sugen!
Vad sägs om stora on/offroadhojar modell varadero eller bmw,s modeller? Låga drifts och försäkringskostnader som grädde på moset!
Jag tyckte min Bulle var hur kul som helst!
(Men fick ett erbjudande som var svårt att säga nej till)
Men, det var gött att bara hoppa på hojen och dra i väg i lite lagom fart. Fanns inget behov att tokgasa! Var kul ändå.
Jaja, ok, jag är väll gammel farfar då som tycker så...![]()
![]()
Bulldog/XVS1100, med 1200cc 10:1..
...
Vad sägs om stora on/offroadhojar modell varadero eller bmw,s modeller? Låga drifts och försäkringskostnader som grädde på moset!
Bilsport & MC brukar ligga någonstans i mitten bland de billigare bolagen när jag kollat på mig... 22 år i sommar och haft kort sen -06. Räknade fel i IF's prislista. skiljer 6000 om året. bulle 5700/år vtr 11 800/år rätt stor skillnad ändå...
Kolla med folksam!
En sån här kanske?
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |