Med tanke på hans smiley, så kanske det var hans trailer med stulna hojar?Kraschpucken skrev:Vad har du fått denna spektakulära information ifrån George?
Markus skrev:45xgrov stöld för att tjäna, vad - 400 lappar? är man så slut så vet man nog inte hur man bokar en container.
Men som sagt, hoppas det är sant.
Markus skrev:Låter lite mysko måste jag säga, men man får hoppas det är sant.
45xgrov stöld för att tjäna, vad - 400 lappar? är man så slut så vet man nog inte hur man bokar en container.
Chiefen skrev:Grejen är den att det inte räknas som grov stöld att sno en hoj.
George skrev:..i göteborgshamnen på en trailer på väg till utlandet. Mer vet jag inte
Markus skrev:Låter lite mysko måste jag säga, men man får hoppas det är sant.
45xgrov stöld för att tjäna, vad - 400 lappar? är man så slut så vet man nog inte hur man bokar en container.
Det låter rimligt! Har för mig att idioten som snodde min hoj (det var bara en av kräken som torskade) åkte dig för tillgrepp. Har domen här nånstans !?Markus skrev:Det beror på, antingen är det grov stöld eller tillgrepp av fortskaffningsmedel. Det gick inte att bevisa att de som snodde din skulle avyttra den va? Isf blir det tillgrepp, om man säljer är det stöld. Skumt, men så är det.
Zilversurfer skrev:Dom får nog lite mer än 8900,00/ st..Om vi spekulerar att dom får 30`/st - så går dom med en liten vinst på 1 350 000,00.
Men jag hoppas verkligen att dom får fast dom ( om nu detta är sant ) hitter inget på internet
Bee skrev:Kan man inte fylla trailen med poliser eller legosoldater istället....kan tänka mig att mottagarna får en mild chock när de öppnar upp.....
nog fan lär dom få mer än 8900 ialfMarkus skrev:Jag tror inte det finns en chans att de får så mycket. Stulna lyxbilar säljs för under hundringen vill jag minnas att jag läst, typ 50' till och med. Och jag betvivlar att det är fler maffiasnubbar i öst som vill åka 98:ans R1.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|