flunk
Medlem
Fräsigt! Vad tror du om att få med lite av tankens skarpa linjer i cutsen? Bara små subtila kantmarkeringar på befintlig form?
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Jo det var väl så jag tänkte när jag började forma men tog bort lite för mycket. Ska se om det går att bygga på formen med tejp innan jag plastar den
Om du ändå skall ha dom i tanken så måste du ju svetsa nå form av koppar som mätarna sitter i, försänk mätarna och vinka dom så mätartavlan lutar bakåt. Jag skulle nog testa att placera mätarna i en triangel runt tanklocket, en på varje sida om locket och en bakom.
Gillar mätarhuset blev ju snyggt tillsammans med dubbellyset, annars så ha jag lite svårt för dessa dubbellysen på cafe racer men beror nog på att jag börjar bli gammal
Ser inte ut som en caféracer med de där dubbla strålkastarna. Mer tyskt hemmabygge. Sorry, försöker bara vara hjälpsam.... framlyktan
Ser inte ut som en caféracer med de där dubbla strålkastarna. Mer tyskt hemmabygge. Sorry, försöker bara vara hjälpsam.
Hur fan ska man säga det då? Caféracers har ju alltid en rund lykta och en del andra grejer som de bara måste ha. Annars är det något annat!Det där är inte hjälpsamhet, det är gnäll på en annan persons smak
Hur fan ska man säga det då? Caféracers har ju alltid en rund lykta och en del andra grejer som de bara måste ha. Annars är det något annat!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|