Hasse Kongo
Korvgubbe
pynt väger o har ingen funktionalitet
I detta fallet fyller det funktionen att det täcker fula / repiga mätarhus, men jag får väl köpa en flaska mattsvart.....
pynt väger o har ingen funktionalitet
Öppna filter hör inte ihop med vakuumfuggar men en 500 Four har väl inte vakuumfuggar?Tack för tipset, sägs att det ska va svårt med justeringen av vacuumförgasarna i hop med andas-fritt-filtren....????
...
Öppna filter hör inte ihop med vakuumfuggar men en 500 Four har väl inte vakuumfuggar?
Förresten så har jag ljuddämp till 750 Four om nån söker en sån. En kromad Dunstall för 4-1-rör. Bara så ni vet.
RobbanC, du har PM
/Danne
Men det jag skulle komma till och som var orsaken till att jag skriver i tråden är att den 500:an var rent ut sagt sketkul att köra. Oerhörd körglädje tack vare ett gott chassi som hela tiden betedde sig bra och var lätthanterat. Och en motor som gärna varvades friskt och hela tiden inbjöd till att dras till rött den ena växeln efter den andra.
Ett mycket lyckat koncept.
Och vad vill du säga med det.....Lite uppdatering avseende CB 500 toppen som nu är klar.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3481420&postcount=6
Kan bara instämma! 500:an är ett mycket lyckat bygge från fabrik och en vän (som är duktig på att köra) har aldrig blivit avhängd trots färre cc ute på landsvägen.
Likaså en kille i Classic Honda Club Sweden som dök upp med sin 500:a på våra banträffar uppe på Gelleråsen... fasen asså... där blev man t.o.m frånåkt!
Och vad vill du säga med det.....
Att han heter Rossi i efternamn ditt puck... :boxpåläppen
Eller att han var en talang utöver det vanliga?
Eller att jag är kass på att köra?
Eller att hojen (500:an) är ett smidigt och välavvägt paket (till skillnad mot en standard 750)
Välj själv smarto!
Edit: Skulle inte du bygga hoj? Gå och gör det istf att förorena internet!
Kan bara instämma! 500:an är ett mycket lyckat bygge från fabrik och en vän (som är duktig på att köra) har aldrig blivit avhängd trots färre cc ute på landsvägen.
Det var just för detta jag valde att göra mitt bygge på 500:an,
750:in är det så upphosat kring,
jag ville ha en smidig maskin(och billig)....
Funderar allvarligt på att behålla orginalskärmen, i något kortare version,
och med den nya lampan, vad tycker ni....?
BORT med skärmen... för det är väl den där bak vi snackar om?? du får ju hänga lysset under sadlen...
Funderar allvarligt på att behålla orginalskärmen, i något kortare version,
och med den nya lampan, vad tycker ni....?
I vilket fall som helt skulle CB 500 vara svårmoddad på luftsidan???
Hur enkelt som helst med originaldämparna på (4-4).
I vilket fall som helt skulle CB 500 vara svårmoddad på luftsidan???
Hur enkelt som helst med originaldämparna på (4-4).
Hur menar du MACAMI ???
va lugn du, jag har köket, huset, isolera hojgarage bygga carport göra iordning en bubbla fixa lite på vallen + alla hoj projekt. på de har man en 3 mån liten tjej o ingen lust o greja
Ajajajaj.....
Har stått 3 timmar idag och .... MASSOR med husmorstips och Åsa-Nisse metoder!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |