#6 Limpan
Snabb, men ändå lite långsam...
Nu har jag planerat lite till och upptäckt ett och ett annat problem med mina ideer, bla att baksvingen inte kommer att kunnas höjas så mycket som jag vill för då behöver jag bygga om motorfästerna. Så det får bli att höja den ca 5 cm bak och droppa fronten så mycket som möjligt. Markfrigången kommer att bli nästa problem då både framgaffeln och 17" fälgarna är kortare/mindre. Men det får gå.
Skiter i att bes. den nu oxå (ska bes. innan aug. är slut) för bromsljuset tvär strejkar. Kan det bli problem att reg.bes. en obes. hoj? (kan jag aldrig tänka mig men ändå måste ju fråga )
Så nu är det bara ett par dagar kvar innan det är körförbud och då ska jag börja bygga
Sensate skissen på hojen med org.ram, inte så mycket skillnad men mindre framåtlutning, smalare bak och annat avgassystem.
Skiter i att bes. den nu oxå (ska bes. innan aug. är slut) för bromsljuset tvär strejkar. Kan det bli problem att reg.bes. en obes. hoj? (kan jag aldrig tänka mig men ändå måste ju fråga )
Så nu är det bara ett par dagar kvar innan det är körförbud och då ska jag börja bygga
Sensate skissen på hojen med org.ram, inte så mycket skillnad men mindre framåtlutning, smalare bak och annat avgassystem.