Solid snake
Guest
philsson skrev:Tjena.. Rädda mig.. en sån dyr hoj kan man ju bara inte köpa som 125a :..
RS e dyrare...
philsson skrev:Tjena.. Rädda mig.. en sån dyr hoj kan man ju bara inte köpa som 125a :..
skojar du?. Hur mycke kan en hoj kosta egentligen!!..Solid snake skrev:RS e dyrare...
philsson skrev:skojar du?. Hur mycke kan en hoj kosta egentligen!!..
Det är otroligt orimliga priser. hur ska en 16 åring ha råd med nåt sånt.Solid snake skrev:Sist jag kollade RS så låg den över 51k...
philsson skrev:Det är otroligt orimliga priser. hur ska en 16 åring ha råd med nåt sånt.
Sen är ju hojen inte värd ett skit.. (mer eller mindre) gämfört med när den var ny sen när man säljer den.
Då snackar vi om att vara bortskämd.. varför inte spara dom pengarna tills man kan ta större hoj?..Solid snake skrev:Tänk såhär: mamma och pappa betalar den..
Minns inte vad dom kostade men ruskigt dyra är dom i alla fall.H4 skrev:Var inte Gasgasen den dyraste 125:an har jag för mig?
Priser upp emot 60.000 har jag sett.
man kan ju få en jättefin begagnad för hälften.Padde skrev:NSRén ska ska kosta runt 55k eller nått sånt..
Hajar inte riktigt vem som lägger det på en 125á..
shoik skrev:frågan är om det där är ett bänkningsdiagram på en orginal eller inte... det står något uppe i ett hörn som inte går att läsa...
Finns ju inget som säger att det där är en orginal rs 125, utan det är ju bara ett diagram....
NSR_Martin skrev:Med tanke på priser, undra va min husky kostade ny
Har man en rik farsa så..Padde skrev:NSRén ska ska kosta runt 55k eller nått sånt..
Hajar inte riktigt vem som lägger det på en 125á..
Låter för billigt tycker jag, en ny honda ligger på 60'... Husqvarnan är rätt ovanlig och jag tror inte den är billigare....DJM skrev:50 tror jag, som vanligt alltså.
Eller om man kan ta lån tills man har tillräckligt stort överskott så man kan betala tillbaksKalleNorton skrev:Har man en rik farsa så..
EDIT: stavfle
Mr_Malossi skrev:Effektsystem ger inte direkt överdrivet mer effekt heller för inte är det väl en big bore kittad rs? 25bakhjulshästar e väl lite väl dåligt?
eller morsa..KalleNorton skrev:Har man en rik farsa så..
EDIT: stavfle
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |