hallå
här kommer en fråga: när jag frikopplar så är det som om den driver lite grann/inte frikopplar, har ni vart med om det? eller är det bara kopplings vajern som blivit för hårt inställd
Har ett liknande fenomen på crossen, där är det inte wiren det är fel på. Är inte så insatt i kopplingar, men iaf. på min hoj ligger felet längre in. Lameller kanske...2896985hallå
här kommer en fråga: när jag frikopplar så är det som om den driver lite grann/inte frikopplar, har ni vart med om det? eller är det bara kopplings vajern som blivit för hårt inställd
Nu är min hoj klad, hon kör på bakhjulet ute i garaget.
Nopp, helt klar var den igår, nu står den upphissad i garaget och är allt annat än klar. Kan säga att jag har två gaffelben liggande på bänken som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Blir nog "intressant" i morgon.2898302När jag läste fort såg det ut som att det stog, "nu är min hoj klotad"
Så den är helt klar nu?
Nopp, helt klar var den igår, nu står den upphissad i garaget och är allt annat än klar. Kan säga att jag har två gaffelben liggande på bänken som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Blir nog "intressant" i morgon.
Nopp, nu vet jag nog vad jag behöver veta.2898467Det blir nog inga prbolem efter min guidning
Köpte dom från Biscaya, 307 kr inkl. frakt. Jag har ingen olja än, men svarar lite för Härnborg också, han kör med "Silkolene Pro RSF 5 WT2898893Min ena backbox e paj på framgaffeln så måstew nog byta den när jag har ork... vart köpte ni era packboxar och vad ska man ha för olja i dämparn?
Köpte dom från Biscaya, 307 kr inkl. frakt. Jag har ingen olja än, men svarar lite för Härnborg också, han kör med "Silkolene Pro RSF 5 WT
Racing Suspension oil".
Köpte dom från Biscaya, 307 kr inkl. frakt. Jag har ingen olja än, men svarar lite för Härnborg också, han kör med "Silkolene Pro RSF 5 WT
Racing Suspension oil".
Nu har jag också olja, åkte till närmsta försäljare och tog en i högen.2899420Precis, jag med. 307kr och sen hade jag dom i brevlådan
Det är vanlig gaffelbens olja, så det är nog inga problem att få tag i den
Nu har jag också olja, åkte till närmsta försäljare och tog en i högen.
Får ut efter maten och kriga vidare med packboxen, fihelvete vad den sitter.
är det så svårt som det ser ut??
Dom var helt sjuka. Innan man visste var man kunde ta och hur mkt man kunda ta i var det inte lätt kan jag säga. Men nu är dom jävlarna slaktade.2901166ja, döda dom jävlarna!
jag hade mest problem med att få i dom nya, för jag hade ju ingen hylsa som var stor nog, så jag fick ju knacka på sidorna på boxen, och det var inte lätt.. men sen lånade vi en hylsa och då gick det lättare.
Mmm, synd som fan. Men jag kanske, kanske kommer till Vänersborg i sommar. Och jag hörde att Härnborg skulle till Mantorp, eller?2901788fan vad jag hatar att vi bor så jävla långt bort från varann alla mitos^^
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari