Johanssson
The One And Only
i murrn ska jag ut och testa min nya uttrustning nu fattas det bara ett kort och ett nytt visir
Det är såå jävla härligt att gazza nu när nästan allt e klart.2916178Najs
Hehe, jo det har blivit några gånger för mig med
Bra, då är det bara ut och gazza nu då
Jag har fått mina blinkers btw Ska monteras när jag orkar
Gött.2916465i murrn ska jag ut och testa min nya uttrustning nu fattas det bara ett kort och ett nytt visir
Det är såå jävla härligt att gazza nu när nästan allt e klart.
Mina ligger också där ute och väntar. Dock beror det på att varje blinker är på 11w mer än orginal. Nån annan som har det problemet?
Gött.
Ok, jag har satt bilder på miton i bild tråden, och beställt ett 13 drev + tank sensor.
jag har kört med shell advance ultra 2T i lill aprilian, duger det att sätta i miton med?
Jodu, det är det
Väntar på vad? Mina som jag har på nu är också på 21w, jämfört med 10w original. Jag kopplade bara in dom och dom blinkade i perfekt hastighet.
Jag såg det. Fräsch
Det duger säkert. Men tänk på att Miton förtjänar det bästa, Castrol TTS Ganska dyr, men vafan är inte ett motorras då?
Tyvärr ser ju min röda mito orange ut med den kameran.
Mjo, men castrol säljs inte här
Nu är stövlarna också inhandlade. Fyyfan vad mkt bättre det känns att köra med ordentlig utrustning.2918015Jodu, det är det
Väntar på vad? Mina som jag har på nu är också på 21w, jämfört med 10w original. Jag kopplade bara in dom och dom blinkade i perfekt hastighet.
Jag såg det. Fräsch
Det duger säkert. Men tänk på att Miton förtjänar det bästa, Castrol TTS Ganska dyr, men vafan är inte ett motorras då?
Detta verkar ju vara den rätta tråden att fråga, är det nån som har för avsikt att sälja en mito 1995+ nu snart? Letar febrilt efter en mito iom. att dom enligt mig är dom snyggaste 125rna på marknaden just nu (no offence rs åkare)
Du skojja mig? Inte sälja väl...2918908Jeeppp, kolla garaget..
Kolla med Startgas här på forumet, han ska nog sälja tror jag.2918906Detta verkar ju vara den rätta tråden att fråga, är det nån som har för avsikt att sälja en mito 1995+ nu snart? Letar febrilt efter en mito iom. att dom enligt mig är dom snyggaste 125rna på marknaden just nu (no offence rs åkare)
Kolla med Startgas här på forumet, han ska nog sälja tror jag.
Annars tycker jag själv att denna är fin.
http://www.blocket.se/vi/11710543.htm?ca=23_5_s
Du skojja mig? Inte sälja väl...
Jag inte skojja dig kompiz, jag letar efter nåt med mer effekt, trots att jag hängde på en Monster 695 förra veckan
när kommer film då??
Jadu, jag hade tänkt göra det i helgen som gick, men det sket sig med planering och sånt.
Sen upptäckte jag även att corden är framme på mitt bakdäck så jag kör bara från A till B nu, men jag får ett nytt däck på Torsdag så då är det problemet löst. Så ni kommer få en burnout film snart..
Men jag försöker klämma in filmningen nånstans i min kalender
Men inge jävla burnout det kan vem som helst göra VI (jag iaf) vill se en film med topfart och axx
Men jag försöker klämma in filmningen nånstans i min kalender
burnout vid toppfart?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring