SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hur mycket går det i en Mito tank?
14 liter.
Hur mycket går det i en Mito tank?
Japp!
Ojdå, jag fyllar så gott det bara går. Så jäääävla tråkigt att tanka...
Lite olika, detta var ett tag sen. Tror vi var 3st. Som mest har vi vat 5st. Börjar bli ett bra litet gäng har i Skåne.
Okej, kul med lite folk iaf, här är det typ ingen! eller ja, några.. men dom är ju så slöa med kk.
Konkurs?
Skrapar man lite så kan man nog få ihop en 10st här, riktigt kul!3000005Okej, kul med lite folk iaf, här är det typ ingen! eller ja, några.. men dom är ju så slöa med kk.
Tanka fullt -> kör en viss sträcka -> se hur mkt du får i tanken.3000154nån som kan komma på ett bra sätt att kolla hur l¨ångt jag kan köra per liter^^ för att det e så jobbigt att tanka fullt sen köra tilss soppatorsk n¨n som har en bättre ide elelr slänga i 5 liter... men det jkag inte pallar är att köra till soppatorsk
Tanka fullt -> kör en viss sträcka -> se hur mkt du får i tanken.
Inte så exakt bara, ska det funka någorlunda så får du köra hyffsat långt.
Lugna bananer, inte alltid man orkar tänka.3000197ibland e jag så jävla pantad sånt borde man komma på hur lätt som helst
OBS: jag lovar jag e inte så pantat i verkligheten det e bara nu när jag jobbar som murare är helt jävla slutkörd får bära och slita som ass
Lugna bananer, inte alltid man orkar tänka.
Haha, jobba is not the shit (förutom det som kommer efter arbetet... )
Solong, nu ska jag sova och sen bär det av till Kreta.
Trevlig Resa. Kan jag få en souvinir (stavning?)
BTW kan man tanka fullt och köra typ 10 mil och sedan ta ut det som är kvar och kolla hur mycket.
En till grej löser bensinen upp 1 eller 2 liter cola flaskor?
Klart man kan, men det är mycket jobbigare än att fylla på och se hur mycket man får i.
Nej, den löser inte upp PET flarror.
Vad ska man använda för formel då?
Yes! Klarade teorin igår
Så nu är det bara att vänta på uppkörningen om en månad så kan man börja köra Miton offentligt sen
Najs för dig
Men du, det står att du har en Mito Evo -03. Omöjligt, eftersom Evolution modellen gjordes tom -99. Så alla nyare än -99 är vanliga Mitos..
Najs för dig
Men du, det står att du har en Mito Evo -03. Omöjligt, eftersom Evolution modellen gjordes tom -99. Så alla nyare än -99 är vanliga Mitos..
Jo det är en tysk hoj, hämta den norr om München för nån månad sen och det står i instruktionsboken att det är en evo så..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|