Tewdie
Medlem
Känner man för det så. Min får iaf. hänga med sålänge.2807780Då köper man ny
Känner man för det så. Min får iaf. hänga med sålänge.2807780Då köper man ny
Känner man för det så. Min får iaf. hänga med sålänge.
Man, you took onehundred yourself.2808974Okej, jo det är ju inget fel på den man har nu. Snygg är den iaf
Grattis till det 100:de inlägget haha
Man, you took onehundred yourself.
Nädå, det är det inte. Nu ska jag skriva färdigt mitt jävla arbete, sen ska jag ut och förbereda för uppstart.
Blev ingen start, bestämde att jag skulle vänta tills allt var klart istället.2811285wtf, det gjorde jag fan haha
Fint! jag vill veta hur det gick sen lycka till!
Jag har inte kollat jälvligt noga iofs, men.2816269Guess what! Jag satt och lusläste manualen på internet och visst fan ska det sitta en termostat i toppen! Öppningstemp. 64c
Men jag fattar fortfarande inte varför varken min, Tewdies eller Hobelitos inte har någon?
Dåligt skönt det är att åka hoj, var ute igår och förrgår
Men nu blir det till att plocka ner skiten och lyfta toppen och sätta dit en jävla termostat
Blev ingen start, bestämde att jag skulle vänta tills allt var klart istället.
Måste få ut den snart, SJUKT fint väder här.
Jag har inte kollat jälvligt noga iofs, men.
Min kommer typ aldrig över 60 grader, bara varma dagar efter lång körning. Ligger på typ 55 grader.
Jag har inte haft av delen som sitter fastskruvad där så... Har bara kollat i den.2817185Jodu, vi har fint väder här, så då måste ni ha asfint väder där nere
Du vet den där grejen som går upp från toppen, där i ska den sitta..
Skickar med en bild också.
Jo, min var lite sämre ändå, den ska ju ligga runt 65-70grader, annars drar den för mycket bensin och sliter onödigt mycket på motorn
Jag har inte heller öppnat där. Men ska ut i garaget i murrn direkt efter skolan och kolla ; )
Nu har larmet kommit.
Nå, hur gick det? Hittade du nån termostat?
Nopp. Har inte hämtat det än. Men idag så...2821218Fiint då blir det montering nu då?
Nopp. Har inte hämtat det än. Men idag så...
Okej, nice
Jag har kört 8 mil med min nu, och gissa vad jag märkte när jag gick ut i garaget och kollade på den.. Packboxarna i framgaffeln läcker!! båda två.
Japp, känns bra.2822439Okej, nice
Jag har kört 8 mil med min nu, och gissa vad jag märkte när jag gick ut i garaget och kollade på den.. Packboxarna i framgaffeln läcker!! båda två.
Sånt e segt när den väl är ihop satt ska nått hända det kommer säkert hända nått för mig med.. har alltid otur
Japp, känns bra.
Min ena packbox läcker också lite, men det är så pass att jag inte har gjort något åt det.
Oj, det är ju "lite" värre än mina.2823032mm, gaanska drygt
Jaså, men det droppar från mina, men jag har kört ändå. Det är ju så kul
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2