Tewdie
Medlem
Känner man för det så.2807780Då köper man ny![]()
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Känner man för det så.2807780Då köper man ny![]()
Känner man för det så.Min får iaf. hänga med sålänge.
![]()
Man, you took onehundred yourself.2808974Okej, jo det är ju inget fel på den man har nu. Snygg är den iaf![]()
Grattis till det 100:de inläggethaha
Man, you took onehundred yourself.
Nädå, det är det inte.Nu ska jag skriva färdigt mitt jävla arbete, sen ska jag ut och förbereda för uppstart.
![]()
Blev ingen start, bestämde att jag skulle vänta tills allt var klart istället.2811285wtf, det gjorde jag fan haha![]()
Fint! jag vill veta hur det gick senlycka till!
![]()
Jag har inte kollat jälvligt noga iofs, men.2816269Guess what! Jag satt och lusläste manualen på internet och visst fan ska det sitta en termostat i toppen!Öppningstemp. 64c
Men jag fattar fortfarande inte varför varken min, Tewdies eller Hobelitos inte har någon?![]()
Dåligt skönt det är att åka hoj, var ute igår och förrgår![]()
Men nu blir det till att plocka ner skiten och lyfta toppen och sätta dit en jävla termostat![]()
Blev ingen start, bestämde att jag skulle vänta tills allt var klart istället.
Måste få ut den snart, SJUKT fint väder här.
Jag har inte kollat jälvligt noga iofs, men.
Min kommer typ aldrig över 60 grader, bara varma dagar efter lång körning. Ligger på typ 55 grader.![]()
Jag har inte haft av delen som sitter fastskruvad där så...2817185Jodu, vi har fint väder här, så då måste ni ha asfint väder där nere
Du vet den där grejen som går upp från toppen, där i ska den sitta..
Skickar med en bild också.
Jo, min var lite sämre ändå, den ska ju ligga runt 65-70grader, annars drar den för mycket bensin och sliter onödigt mycket på motorn![]()
Jag har inte heller öppnat där. Men ska ut i garaget i murrn direkt efter skolan och kolla ; )
Nå, hur gick det? Hittade du nån termostat?![]()
Nopp. Har inte hämtat det än. Men idag så...2821218Fiintdå blir det montering nu då?
Nopp. Har inte hämtat det än. Men idag så...![]()
Okej, nice![]()
Jag har kört 8 mil med min nu, och gissa vad jag märkte när jag gick ut i garaget och kollade på den.. Packboxarna i framgaffeln läcker!! båda två.![]()
Japp, känns bra.2822439Okej, nice![]()
Jag har kört 8 mil med min nu, och gissa vad jag märkte när jag gick ut i garaget och kollade på den.. Packboxarna i framgaffeln läcker!! båda två.![]()
Sånt e segt när den väl är ihop satt ska nått händadet kommer säkert hända nått för mig med.. har alltid otur
![]()
Japp, känns bra.
Min ena packbox läcker också lite, men det är så pass att jag inte har gjort något åt det.![]()
Oj, det är ju "lite" värre än mina.2823032mm, gaanska drygt
Jaså, men det droppar från mina, men jag har kört ändå. Det är ju så kul![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |