Cagiva Mito-tråden

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Och försök inte köra så mkt med det dåliga lagret, du kan förstöra lagersätet om det vill jäävlas ordentligt.

Köp nya packboxar också!

Last edited:

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3088406 Håller med absolut en av de finaste dagarna på läääänge, hoppas på mer sånt väder, för min kommer ihop i veckan :D

Fy fan vad tråkigt:( Måste vara otroligt irriterande:gnissla Du får helt enkelt hoppas på att biscaya får till ett litet mirakel:pannkyss
Fan va gött, då kan vi ut och köra! 3 Mitos. :yoparty

Angående lagret så låter det mkt vettigt att köpa det från en riktig firma istället för Biscaya, men vem har lager på hyllan i Skåne? :va

Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Fan va gött, då kan vi ut och köra! 3 Mitos. :yoparty

Angående lagret så låter det mkt vettigt att köpa det från en riktig firma istället för Biscaya, men vem har lager på hyllan i Skåne? :va

Kan du inte kolla om det finns någon Momentum affär i närheten?
Kolla på deras sida. http://www.momentum-industrial.com/ Tryck på Distrikt uppe till vänster.

Hamlin89

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
cagiva mito -91
Mikuni 35mm förgasare

Har ett litet problem med den nya större förgasarn.

Hojjen verkar gå segare än förut. Och den kommer inte upp i samma hastigheter som förut. Under 6000 varv händer inget alls. Varvar som faen dock.

Kan det vara något med hur trottel nålen är inställd. Hur har ni den ställd ni som kör med mekuni. Finns ju 4 inställningar

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
Ha, jag plockade av bakdäcket dagen efter att jag upptäckte glappet, och tro fan om inte pappa hade ett lager liggandes så jag kunde ut och köra. :yoparty

Ibland ska man ha tur... :)

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
okej, synd. För jag hittade en Husa 650 på blocket som jag är jävligt sugen på, så jag vill ha Miton såld nu :tungan :)

En skruvaberg? Har du inte lärt dig av emocoms misstag, det blir mer meka än åka ;)
Sänk hojen till 23k så tjöper jag den, för jag har ett passande skinnställ hemma :D

DanielJ

Ny medlem
Gick med
25 May 2007
Hoj
-
okej, synd. För jag hittade en Husa 650 på blocket som jag är jävligt sugen på, så jag vill ha Miton såld nu :tungan :)

förstår dig :) men det borde väl finnas gott om tonåringar med föräldrar som har feta plånböcker som är intresserade av din. Något värre kan väl knappast en 16åring kräva? :D

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
3095312 okej, synd. För jag hittade en Husa 650 på blocket som jag är jävligt sugen på, så jag vill ha Miton såld nu :tungan :)
Ska sälja min motard mot en sporthoj (vill ha mito :tuttar). Är det mycket skruva med 165cc kit? När ska kolv bytas etc? Om jag får min såld så är din ett fint alternativ :p

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Ska sälja min motard mot en sporthoj (vill ha mito :tuttar). Är det mycket skruva med 165cc kit? När ska kolv bytas etc? Om jag får min såld så är din ett fint alternativ :p

isåfall är du den första jag vet som gör så. brukar alltid vara tvärt om..

jag tror du kommer ångra dig.,.

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
3095539 isåfall är du den första jag vet som gör så. brukar alltid vara tvärt om..

jag tror du kommer ångra dig.,.
Sant, men nästan alla jag känner som kör hoj kör sport och min är inte precis nån brukshoj :p Nae jag tror en mito med 165cc kit skulle vara nice...

Ingen med mito som vill byta mot en motard? :p Den går som bara fan kan jag lova :p

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=7218

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke