Härnborg
nihao
Bilder kommer under dagen, men förvänta er inga mirakel...
Och Gröön, jag har sett det innan. Riktigt bra pris!
hrm.. under dagen va.. nu har det gått 4 dagar.
Bilder kommer under dagen, men förvänta er inga mirakel...
Och Gröön, jag har sett det innan. Riktigt bra pris!
Kört idag?Näst sista turen idag o sista imorrn förmodligen sen är det bara nödfall som gäller...
Men fy fan vad det va nära att kortet rök idag!
hastighetskontroll mellan eslöv o gårdstånga låg runt 100 på 90-vägen, men det klara sig fan! o skönt är det...
Den jävlen dök bara upp ur buskarna ju
Jotack, dom skulle ju varit uppe, men dom ville inte..hrm.. under dagen va.. nu har det gått 4 dagar.
Kört idag?
Tycker det är lite kallt nu, sen har jag inte haft tid att köra denna helgen, så det är nog slut nu...
Får väl tvätta upp pärlan när jag får tid, vilket känns avlägset nu... Har ju en KTM som vill ha kärlek den också.
Jotack, dom skulle ju varit uppe, men dom ville inte..
Förresten borde du ha rivit av kylarna på KTM:en Härnborg, hur fan får man loss kontakten längst ner på den högra?!
Haha, sist jag körde hade jag en T-shirt, två polotröjjor, stället och SH-tröjjan, och det var mitt på dagen.Nja har precis tvättat den o sen i veckan blir det att polera lite grann så den glänser under vintern...Men det är helt klart skitkallt har kört med jacka över stället o allt så då blir det rätt behagligt.
Nu börjar ju detta bli en KTM tråd!
Tänk på oss andra som fortfarande bara har en tvi-taktare
Hahha nä skämt o sido, skulle va skitkul o se din hoj ted
Ja jag körde iaf 7 mil idag! Va rätt härligt ändå fast det blev ju inga fina småvägar med int tempo direkt...Haha, sist jag körde hade jag en T-shirt, två polotröjjor, stället och SH-tröjjan, och det var mitt på dagen.
Bara för din del att komma hit. Jag bjuder på mackor.
Förresten borde du ha rivit av kylarna på KTM:en Härnborg, hur fan får man loss kontakten längst ner på den högra?!
Gött.Ja jag körde iaf 7 mil idag! Va rätt härligt ändå fast det blev ju inga fina småvägar med int tempo direkt...
riktigt härligt o köra med en ren o fin hoj
Fan det där med mackor lät ju lockande men varför är/va din ktm nerplockad?
Jaha, tänkte mer på hur man delar på kontakten. Ville inte skruva av den eftersom det kändes som att sladdarna skulle gå itu, men får väl göra det iaf.Ringnyckel strl. 17 har jag för mig att det var.
Jaha, tänkte mer på hur man delar på kontakten. Ville inte skruva av den eftersom det kändes som att sladdarna skulle gå itu, men får väl göra det iaf.
Haha, försiktighet är en dygd men passar mindre bra i garaget...Okej, men det var tydligen 19 iaf. Sladdarna lär väl hålla
Nu jävlar börjar Katie glänsa mer och mer Då blir jag glad
Haha, försiktighet är en dygd men passar mindre bra i garaget...
Gött. Vad blänker?
Är det någon av er här som provat kolla 0-100 tider? När jag provade så körde jag på lite mer än 7 sek.
tjena
är det någons vet lite mer exkat var strypningarna i en cagiva mito -07 sitter?
är det bara i kröken?
Med 99% säkerhet så är det exakt samma strypningar som resten av årsmodellerna. Alltså... läs i stickyn.
Jag kommer ihåg att det finns en i kröken och sen CDI:n på vissa va).
Men beställer man en strypnings-sats till Miton så får man med; drev & bricka till insug och utblås.
men somsagt, Stickyn..
okej tack
ehm ja e nog typ dum i huvet, vad är stickyn :S
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=63789
Ovanför den här tråden och några till så är det massa stickys. Det står "sticky" framför dem.
okej tack så mycket
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari