|-lime-|
Medlem
tack jag hade också tenkt bestella ditifrån.
den är såld som evo det står i pappren.... skriver nog efter skolan hur det ligger till
Vi vill höra hur det låg till.
Jaa tycker också den börjar tappa gnistan haha.Tycker tråden börjar tappa gnistan lite...
Ingen som har problem längre...?
Haha.Min startar inte, och har inte gjort så på någon månad heller, men med risk för att skämma ut mig när det kommer fram att det är något busenkelt fel har jag valt att inte nämna det här..
Min åker ut för 29 tror jag, sen får dom pruta, och hej svejs för 28.Jaa tycker också den börjar tappa gnistan haha.
Men min står bara inne nu o väntar på bättre tider Sen ska den ju säljas till våren också...
Undrar vad man ska begära?
Det blir nog inget skaru se.. Jag frågade förut men fick inte reda på det då heller.
Verkar som det ja.
Evo´ såldes mellan 1994-1998 importerad eller ej kvittar.
Registreringsår är något helt annat och inte samma som tillverkningsår.
Johanssson´s Mito är väll egentligen en -98 men uttagen -02 , ska väll säljas till våren som alla andra och vill inte berätta hur det egentligen ligger till eftersom det är en -98 och tror han ska få ut lite mer iom "Evo -02".
Har jag rätt ?
Edit: Vid dubbelkoll har den rätt fälgar , rätt ljuddämpare , antal växlar ?
Och upps det var en -02:a han har ingen -00
Min åker ut för 29 tror jag, sen får dom pruta, och hej svejs för 28.
För det första jag ska förklara när jag har helt säker fakta.
motorn, fälgarna o ljudämparn är orginal
Och det är inget försäljningsknep för du kan gärna kolla i mina papper och se att det står i registreringspappren att det är en -02:a och det står inget annat än de..
Ja, särkskilt med tanke på att jag har gjort en hel del vid min.Tror det blir samma för mig...det är ju ett rätt rimligt pris för en så fin hoj
För det första jag ska förklara när jag har helt säker fakta.
motorn, fälgarna o ljudämparn är orginal
Och det är inget försäljningsknep för du kan gärna kolla i mina papper och se att det står i registreringspappren att det är en -02:a och det står inget annat än de..
Johanssson är det din hoj innan omlackeringen ?
Såldes inte "Lucky Explorerna" typ 1994-1995.
http://www.bikepics.com/pictures/1089525/
Har sett Lucky Explorer med den gamla designen, alltså från -94 eller tidigare också...Han har lackat om en lucky explorer??? nackskott för sådant!
De första lucky explorers såldes 1995-1997 har jag för mig, men det fanns även en explorer '02 (limited edition hoj, fan ta att måla om en sån, brukar gå lös för mycket mer än andra mitos), men denna var ingen evo, den hade 6 växlar, och såg inte riktigt ut som den på bilden. MEN den kan ju vara byggd 1997, och reggad '02, därmed stårr det '02 i pappren.
Har sett Lucky Explorer med den gamla designen, alltså från -94 eller tidigare också...
Den har 7-växlar...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |