ah juste ja, räkna inte med att få med rätt nållager med mitaka
Jag fick nållager till en kolv på gissningvis 200 kubik,
Tack för alla goa svar det uppskattas verkligen!
cts ventilen=avgasporten? Isf står det inte ett smack om den i min "manual" bara intervallerna då den ska sotas av och att man då ska uppsöka närmsta cagiva dealer,och den ligger ju en bit bort kan man säga
Ok då får jag kolla vad det står på toppen då =), angående packningssatsen är det bara att skriva packningsats till cylinder i beställningen så fattar dom vad det är. Eller måste man rada upp alla enskilda i en lista?
Tack så mycket för länken dock så funkade det inte. Stod att man måste registrera sig så det gjorde jag men funka fortfarande inte =/
Någon som råkar sitta på en redan nedladdad Mito,planet eller raptor manual?
Tack så mycket för länken dock så funkade det inte. Stod att man måste registrera sig så det gjorde jag men funka fortfarande inte =/
Någon som råkar sitta på en redan nedladdad Mito,planet eller raptor manual?
Ah tack som fan!!!
precis min årsmodell också! Med den och svennes manual blir det garanterat ett kolvbyte i vinter men lämnar nog in den för avsotning. inte haj på el och wirespel så vågar inte plocka ner avgasporten själv.
Är det något annat man bör göra nu när vintern snart är här?
vad ska ni göra på era skönheter?
Sry lite ot kanske men vill ba sätta lite fart i 125 delen om inte annat
Ah tack som fan!!!
precis min årsmodell också! Med den och svennes manual blir det garanterat ett kolvbyte i vinter men lämnar nog in den för avsotning. inte haj på el och wirespel så vågar inte plocka ner avgasporten själv.
Är det något annat man bör göra nu när vintern snart är här?
vad ska ni göra på era skönheter?
Sry lite ot kanske men vill ba sätta lite fart i 125 delen om inte annat
Nej lämna inte in skiten! Det är lätt att sätta ihop ventilen igen bara man har lite tålamod då fjädern kan va lite jobbig Jag brukar sätta fast ventilen i skruvstädet för att det är jobbigt att sätta på den översta halvan samtidigt som man håller fjädern på plats. Om du har problem med att få ihop det sen kan jag göra en video åt dig i vinter där jag visar exakt hur man gör
Tack som fan för alla tips och kommentarer jag blir ju nästan generad hahah skämt å sido En liten video skulle ju vara väldigt uppskattad! kanske inte ska lämna in då, är bara så jävla rädd att paja något så måste man ta hem grejer osv. Vore en annan sak om man bara kunde åka in till stan och hämta prylarna från en hylla =)
Tjenare!
Är lite sugen på en Mito till nästa säsong, en Evo 02 för att vara specifik, något särskilt att se upp med?
Försäkring är jag föga oroad över, men någon som känner till något ställe i NV-Skåne (eller nära iaf) som servar dessa hojar?
Vet att man kan serva allt själv utan problem, men då jag måste låna pengar från morsan så är det lite av ett krav då hon är trött på att köra över land och rike för service, hon verkar inte fatta att man inte behöver en stämpel för att servicen ska räknas...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|