Då har jag sett gårdagens race på video. Trevligt men ändå lite av en besvikelse efter "hypen" här bla.
Rossi är ju verkligen imponerande och jag anser att han är den bäste RR föraren genom tiderna. Alla kategorier.
Ducati går ju inte på räls i kurvorna om man säger så, ska bli intressant att se vad de kommer upp med för lösning och hur resultaten blir då. Visst körde Capirossi hårt men skillnaden mot när McCoy var på topp är ju att McCoy sladdade med betydligt mer kontroll och ut ur kurvorna medan Capirex hade störst problem in i kurvorna även om det gick på sladd ut ur desamma.
Naknao höll inte hela vägen i mål men han ser stark ut och har kört bra även i Barcelona. Annars är det ganska mörkt för Yamaha även om Checa var bättre än tidigare, säger iofs inte så mycket. Barros märkbart blek hela helgen.
Tamada var ju en riktig smygare och jag undrar om inte hans Bridgestonedäck var ett plus i racet för han gick ju som tåget på slutet arv racet då däcken är som mest slitna normalt. Ska bli spännande att se hur det går för dem.
Proton verkar ju gå lika bra som Kawasaki, om det nu ska vara en måttstock.
Pajas-Roberts kraschar ut både sig och Hopkins - sur eller otur? Inte direkt vad Suzuki behöver för att ta sig upp i resultatlistorna.
Kommentatorerna låter fortfarande som fnittriga skolflickor så fort Rossi visar sig i bild. Börjar bli lite långrandigt nu.
Som vanligt missar jag kommande race pga jobb.