HanneZ
Avställd
Va jag den ende som tyckte att günters låt va bäst?
HanneZ skrev:Va jag den ende som tyckte att günters låt va bäst?
nej, den var grüm!stoooffe skrev:Den va grum..
Fascinerande att du var en så passionerad schlagerdiggare.Swedie skrev:Det här är typiskt... SÅ FEL LÅT SOM DET BARA KAN BLI! Hon kommer inte ens kvalificera sig. Och jag hoppas hennes religösa sångkarriär är slut då... predika nån annanstans. Stängde av TVn direkt. Inte värd o se på igen. Kommer bojkotta hela skiten o banna alla som säger att hon är bra.
puh
Det straffar ju ut dig från alla musikdiskussioner öht.stoooffe skrev:Jag tyckte Rednex var coola.
sandstream skrev:Jag har inte 5 öre till övers för privatpersonen Carola men jag tror att du totalt har missat vad tävlingen går ut på.
Ban-knappen kommer att stå oanvänd kan jag rätt så säker lova.Swedie skrev:Det här är typiskt... SÅ FEL LÅT SOM DET BARA KAN BLI! Hon kommer inte ens kvalificera sig. Och jag hoppas hennes religösa sångkarriär är slut då... predika nån annanstans. Stängde av TVn direkt. Inte värd o se på igen. Kommer bojkotta hela skiten o banna alla som säger att hon är bra.
puh
vill bara säga en sak. efter att carola blev frälst så har hennes musik suggit stenhårt (inte så att jag lyssnade på henne innan men nu spyr jag när jag hör det)stoooffe skrev:Ja som ni säkert vet så vann ju Carola Melodifestivalen.
Vad tycker ni?
Själv så tycker jag att denna hemska människa bara är för mkt.
Hon är hemsk.
JonasSE skrev:Vem här hade inte samlagat med henne?
-Rosen- skrev:vill bara säga en sak. efter att carola blev frälst så har hennes musik suggit stenhårt (inte så att jag lyssnade på henne innan men nu spyr jag när jag hör det)
att hon ska försöka använda sin "lena" stämma låter bara förjävligt. smörsång och skenheligt.
okej, jag visste nog att hon var troende innan, men var hon fanatisk redan då?fille600 skrev:Inte för att jag vet vilket år du är född men Carola har varit troende hela karriären. Hon vann med "främling" 1983. Alltså, det finns inget "before".
günters "pose" var det bästa under hela melodifestivalen. hur kan han vara så dålig på att sjunga men ändå vara med i melodifestivalen och försöka se cool ut?HanneZ skrev:Va jag den ende som tyckte att günters låt va bäst?
Swedie skrev:från och med nu kommer ingenting du säger kopplas till verkligheten. ;-)
Hon har ingen som helst möjlighet till framgång utomlands. Texten var urkass. Hon bryter på engelskan.
De två låter jag önskat det stod mellan vore Andreas Johansson och Temple of love. De har hävdad sig internationellt tidigare och känns igen.
Vem fan är Carola?
-Rosen- skrev:okej, jag visste nog att hon var troende innan, men var hon fanatisk redan då?
ut?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari