Carola !?!?!?!?!?!?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Swedie skrev:
Det här är typiskt... SÅ FEL LÅT SOM DET BARA KAN BLI! Hon kommer inte ens kvalificera sig. Och jag hoppas hennes religösa sångkarriär är slut då... predika nån annanstans. Stängde av TVn direkt. Inte värd o se på igen. Kommer bojkotta hela skiten o banna alla som säger att hon är bra.

puh
Fascinerande att du var en så passionerad schlagerdiggare. :D

stoooffe skrev:
Jag tyckte Rednex var coola.
band.gif
Det straffar ju ut dig från alla musikdiskussioner öht.

-----------------------
Carola har något obehagligt maniskt över sig och en underligt tom men galen blick och verkar inte ha riktigt alla hästar hemma men är det något hon kan så är det att sjunga. Hon har en grym pipa och jämfört med henne var ju de andra deltagarna, såg iofs bara sammandraget innan röstningen, ett par klasser sämre. Odiskutabelt.

Själv röstade jag dock på The Poodles eftersom gitarrist Pontus är en så hyvens kille. :)

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kommer snart
sandstream skrev:
Jag har inte 5 öre till övers för privatpersonen Carola men jag tror att du totalt har missat vad tävlingen går ut på.

Inte ens där vet jag om jag kan hålla med dig. Rent sångmässigt lät hon som en lightversion av Bonnie Tyler (fast dålig), vilket ytterliggare förstärker hennes läskigt Åke Green-lika antydan att Gud sitter redo att harpunera alla homosexuella och människor som i största allmänhet är vettiga.

Halsfluss eller inte, Carola är livsfarlig och är ej förtjänt av att vinna.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Swedie skrev:
Det här är typiskt... SÅ FEL LÅT SOM DET BARA KAN BLI! Hon kommer inte ens kvalificera sig. Och jag hoppas hennes religösa sångkarriär är slut då... predika nån annanstans. Stängde av TVn direkt. Inte värd o se på igen. Kommer bojkotta hela skiten o banna alla som säger att hon är bra.

puh
Ban-knappen kommer att stå oanvänd kan jag rätt så säker lova.

Jag fattar inte hur hon kunde vinna,
egentligen skulle jag inte ha kollat på det men jag var hemma hos tanten och hon ville
så jaja, iallafall så när dom frågade om det var sant att Carola redan hade hyrt hotellrum
så ljög hon så mycket när hon sa att det inte stämde :arsele

Detta tycker jag om Carola:
:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
stoooffe skrev:
Ja som ni säkert vet så vann ju Carola Melodifestivalen.

Vad tycker ni?

Själv så tycker jag att denna hemska människa bara är för mkt. :tummenner

Hon är hemsk. :4skrika
vill bara säga en sak. efter att carola blev frälst så har hennes musik suggit stenhårt (inte så att jag lyssnade på henne innan men nu spyr jag när jag hör det)
att hon ska försöka använda sin "lena" stämma låter bara förjävligt. smörsång och skenheligt.

Basisten

I swear to drunk i'm not God ociffer!!!!
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Svarta faran
melodifestivalen? var det idag?

själv såg man ju Thåström på Olympen, Lund :arsele

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
Men jösses grabbar?! Eller flickor kanske jag ska kalla er? :arsele :blah
Gå ut och varmkör hojjarna istället för att kolla på sånt här skit! :nicka

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
-Rosen- skrev:
vill bara säga en sak. efter att carola blev frälst så har hennes musik suggit stenhårt (inte så att jag lyssnade på henne innan men nu spyr jag när jag hör det)
att hon ska försöka använda sin "lena" stämma låter bara förjävligt. smörsång och skenheligt.

Inte för att jag vet vilket år du är född men Carola har varit troende hela karriären. Hon vann med "främling" 1983. Alltså, det finns inget "before".

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Carola och hennes låt var helt meningslös.

Andreas Jonsson skulle ha vunnit. Menmen, hans låt kommer ändå spelas hela sommaren känner jag på mig.. Om nån månad lär ingen ens komma ihåg hur Carolas går.

Edit: Hur gick den nu igen? :va

Eller nej, jag vill inte veta.. :zpy

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
fille600 skrev:
Inte för att jag vet vilket år du är född men Carola har varit troende hela karriären. Hon vann med "främling" 1983. Alltså, det finns inget "before".
okej, jag visste nog att hon var troende innan, men var hon fanatisk redan då?

HanneZ skrev:
Va jag den ende som tyckte att günters låt va bäst? :confused:
günters "pose" var det bästa under hela melodifestivalen. hur kan han vara så dålig på att sjunga men ändå vara med i melodifestivalen och försöka se cool ut?

slangarn

DP ;)
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Flera :P
Swedie skrev:
från och med nu kommer ingenting du säger kopplas till verkligheten. ;-)

Hon har ingen som helst möjlighet till framgång utomlands. Texten var urkass. Hon bryter på engelskan.

De två låter jag önskat det stod mellan vore Andreas Johansson och Temple of love. De har hävdad sig internationellt tidigare och känns igen.

Vem fan är Carola?

Har hört ryckte om att Carola ska ha en reklambanner här på SH för att marknadsföra sina produkter :hihi

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
-Rosen- skrev:
okej, jag visste nog att hon var troende innan, men var hon fanatisk redan då?

ut?

Kan du lita på. I intervjun efter frågade tanten som ledde tillställningen vad det var för bok hon hade med sig, varav Carola med tindrande ögon och ljuv och glad stämma säger " den heliga skriften".

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...