GSXR1100R
The older i get the faster i was
J-a Os-kar
detta kostar ju en förmögenhet, långt att köra, men jag ska olla om jag får ledigt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:J-a Os-kardetta kostar ju en förmögenhet, långt att köra, men jag ska olla om jag får ledigt
Din tankJörgen Player Special skrev:Vem ska du olla och brukar du göra det?
/Jörgen
GSXR1100R skrev:J-a Os-kardetta kostar ju en förmögenhet, långt att köra, men jag ska olla om jag får ledigt
Dock har jag ingen sponsoroscar skrev:Du är rik och du är snygg...
Lacnac brukar dra med ett gäng till Brno på våren, det skulle vara skitkul att åka dit! Fet bana!!crallan skrev:Jag som hade hoppats på ett träningsläger ngt närmare, ingen som ska till Brno eller nåt´... kan man överhuvudtaget komma längre bort i Europa än Cartagena.....
![]()
Torkel skrev:Lacnac brukar dra med ett gäng till Brno på våren, det skulle vara skitkul att åka dit! Fet bana!!
Passar oxo mig bättrecrallan skrev:Då får jag hålla tummarna att det blir så även -05![]()
SP träningsläger![]()
Har du krupit till korset och köpt Mattias SP än?? annars börjar det bli dags..GSXR1100R skrev:Passar oxo mig bättre![]()
Måste sälja Missilen först, jag har inte plats i garaget.crallan skrev:Har du krupit till korset och köpt Mattias SP än?? annars börjar det bli dags..
Ställ den utanför så får du platsGSXR1100R skrev:Måste sälja Missilen först, jag har inte plats i garaget.
Pengar dåcrallan skrev:Ställ den utanför så får du platsMissilen alltså...
GSXR1100R skrev:Pengar då![]()
Goodstuff skrev:Är inte försäsongsträning fusk?
Är egentligen bara avundsjuk!![]()
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning