Cartagena 14-18 mars

J-a Os-kar :mad: detta kostar ju en förmögenhet, långt att köra, men jag ska olla om jag får ledigt

Jag som hade hoppats på ett träningsläger ngt närmare :huvet , ingen som ska till Brno eller nåt´... kan man överhuvudtaget komma längre bort i Europa än Cartagena..... :4skrika

crallan skrev:
Jag som hade hoppats på ett träningsläger ngt närmare :huvet , ingen som ska till Brno eller nåt´... kan man överhuvudtaget komma längre bort i Europa än Cartagena..... :4skrika
Lacnac brukar dra med ett gäng till Brno på våren, det skulle vara skitkul att åka dit! Fet bana!!

Torkel skrev:
Lacnac brukar dra med ett gäng till Brno på våren, det skulle vara skitkul att åka dit! Fet bana!!

Då får jag hålla tummarna att det blir så även -05 :tomten
SP träningsläger :tummenupp

crallan skrev:
Har du krupit till korset och köpt Mattias SP än?? annars börjar det bli dags..
Måste sälja Missilen först, jag har inte plats i garaget.

Skulle man inte kunna lösa någon form av samåkning där man tar allas hojar i en stor lastbil och sedan knör in sig i någon slags minibuss???

Ekonomiskt och smart samt säkert kul på vägen ner.

/M

Det finns de som vill köra men som tycker att det är för dyrt. Dyrt är det hur man än vänder och vrider på det, men det enda som gör denna träningen dyrare än någon annan 5-dagarsträning är att transportkostnaderna blir lite större, annars går det lika mycket däck, soppa mm som vilken annan träning som helst.

Kom igen nu allihopa!!! :banana

Kan jag lösa resurserna och transporten inom kort tid så ska jag definitivt försöka komma iväg. Men som vanligt vid den här tiden ska man fixa så mycket annat..

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back