Buddah
Speedster #46
Yepp, tänker en svart ganska bred rand rätt över tanken o så har jag köpt nya Hondamärken oxå. Skulle kunna tänka mig såna där knästöd också, har du satt dit dina efteråt eller satt de på orginal?
Kul! Just nu har jag extrem tidsbrist, så det händer inte mycke här. Va gäller fiddyfiltret så gick det ganska smärtfritt att byta och jag har provstartat och den verkar gå bra förutom lite avgassmällar som jag inte hunnit utreda. Just nu har jag som du ser lite el-problem vilket suger! Tanken är att fortsätta snarast. Kul att följa ditt bygge! lycka till Hojta om du undrar över ngt
Tjena! Tänkte höra lite med dig hur vart du gömde säkringsplattan och batteriet när du tog bort luftburken? Finns inte så mycket kabellängd att spela med vad jag sett där.
Kul med ett till trackerbygge! Här kommer min tracker, kanske kan ge lite inspiration. Dock inte 100 färdig än. Före och efter!
orginalprylarna till den där hojen borde du kunna få en fet slant för om du e-bayar dom i tex usa eller australien, hade en sån där xt för ett par år sedan och besökte advrider.com rätt ofta, var många som ville originalrenovera over thereKul med ett till trackerbygge! Här kommer min tracker, kanske kan ge lite inspiration. Dock inte 100 färdig än. Före och efterView attachment 376824
Kul med ett till trackerbygge! Här kommer min tracker, kanske kan ge lite inspiration. Dock inte 100 färdig än. Före och efterView attachment 376824
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|