Hårn1
BikerBoyz
Tror det finns en till salu här på forumet om du bestämmer dig för en, tror det var en del prutmån på den också
va den så tråkig?
Tror det finns en till salu här på forumet om du bestämmer dig för en, tror det var en del prutmån på den också
va den så tråkig?
mitt förra inlägg va tänkt mot PASER o sen lite rent allmänt trams bara
Täckbrickor till hålen som blir kvar om man plockar bort handtaget som sitter på bakskärmen, var hittar man såna???
Eller måste man tillverka såna själv..
Hojen e 600-01
Tackar.. men jag hittar bara till -03-06 där.. nåm som har koll på om det skiljer mycker mellan -01 -03 . Menar strl på hålen o formen då alltså.
(paser)Hela baken på 03:an blev ju ny så jag tvivlar på att hålen är dem samma..
(paser)
ser att det är ny joj på G!!
vad blir det nu då?cb1000 kanske?
är själv grymt sugen på den!!
Jag hade ett slip on avsett för en zx10r på min ja
Orginal är den pipan rätt så lång, min var dock kapad ca 15cm.
Jag använde mig av mellanröret till zx10:an och förlängde sen med flexirör från biltema. Var också tvungen att kapa lite i kåpan bak men det var inget som syntes även när orginalpipan satt på blev även lite pill med distanser osv men inget jätteavanserat.
Jag tyckte resultatet blev jävligt bra iaf, och ljudet var helt underbart
rensa upp baken gjorde med hjälp av såg
Sågade helt enkelt av hela stänkskärmen, o borrade hål i kåpan för blinkers.
Om du inte vill såga så finns det undertails på bla www.s-racing.se
Där finns även miniblinkers, kraschpuckar osv
Jo har ju fått min hornet stulen
Cb1000r hade inte suttit fel, men första leverans var i juni/juli o så länge kan jag inte vara utan hoj...
Nu står det mellan Super duke och triumph speed triple
Tack!!
Ja jag har beställt miniblinkers som jag borde få i veckan.. funderar lite på motstånd, har läst i eltråden, men kan man montera (tejpa) mostånden som seriekopplingar på respektive blinkers från relät?
Var fick du tag på ditt avgasrör? här eller? vet du nån som har ett beg? jag har en 01a 600. Kan man använda vilket rör som hellst som bolt/slip on, måste det inte va rätt motstånd (lite ny på området).. jag har inget emot att pilla lite och föröka mecka.
Skylthållaren på orginalhorneten går ju att skruva av. jag funderar på att använda själva "fästet" att sätta blinkerserna i... me små gubbiringar som gör att man kan böja dom lite om (okej ointressant info!)
hmm tråkigt med hojen
men superduke grymt fräna,har dock aldrig prövat någon av dom!
det jag inte gillar med speed triple,är lysena
men men, annars mycket schyst hoj ,!lycka till!!
el tänker jag inte ge dig några tips om, jag är nämligen riktigt kass på det, så det får ngn annan hjälpa dig med
Jag fick mitt system av en kille som jag har kört med några gånger här i göteborg. Han skulle köpa nytt till sin ninja.
Enda anledningen till att jag monterade det var ju för att det var gratis
Enklaste du kan göra är att kolla runt efter ett system avsett för horneten.
Slip on brukar inte vara allt för dyra nya heller...
...
hehe okej vi utelämnar elektronikfrågorna, jagköpte 12v21W så jag antar att jag inte behöver byta eller montera nått motstånd alls!
Jag ska oxå skaffa sånna kompisar!! som ger bort saker hit o dit!
verkar som man kan få ett icketop of the line för runt 3,5 tusen... men då får det fan låta bra!!
jag e mest sugen på att åka nu, va sååå sjyst väder i söndags!!
Gillar din bakdel tänkte jag skriva men jag ska nog omformulera mig det såg bra ut när du strippat tailen.. sådär ja!
//Aktietarzan
nog går det att komma undan billigt allt!
Plocka bara ut instatsen om det finns ngt sånt så låter det säkert
Annars är det bara att plocka fram sågen och kapa bort en 10cm
kapa 10 cm på vad? röret till själva avgassystemet eller ?
kollat på de flesta sidor verkar inte gå o hitta under 3000 gör du det eller vet var e jag tacksam
jag snacka me mc-emanuel i varberg, hankunde visst få tag på nått från tyskland för 2700 där insatsen va lätt att plocka i o ur beroende på syfte...
jag e lite kluven till att rensa o såga bort fästet för skylten, ska försöka o se om det går att lösa det på nått smidigt sätt... återkommer i ärendet!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|