Jag kollade runt lite och fick ett förslag på 45 000 om året???!! av länsförsäkringar. Det låter väldigt skumt.. trygghansa 33 0000... Billigast var på bilsport och mc 16 000.. låter inte klokt i mina öron..
Tjenare.. jag är mycket sugen på en sån här hoj.. har kollat på en 07a med abs annat avgassystem mm..
En sak jag undrar över.. vad betalar ni i försäkring?
Jag kollade runt lite och fick ett förslag på 45 000 om året???!! av länsförsäkringar. Det låter väldigt skumt.. trygghansa 33 0000... Billigast var på bilsport och mc 16 000.. låter inte klokt i mina öron..
Jo, en till sak hojen var en honda cb600 F A. Med risk att bli dumförklarad så undrar jag ändå vad det är för skillnad på en sådan och en cb600 F?
Tjenare igen!
De enda jag inte kollat med är IF.. Men går det att ha Honda märkesförsäkring även om man är under 25? Konstigt, det står ju att fr 25 är lägsta.. iaf det jag hitta. men jag ska nog ringa till dem imorgon. Föresten, går det att ställa av den då också med den försäkringen?
Skillnaden är att cb600 F A har abs.
Jag betalar ca 6000:- helförsäkring/år hos bilsport och mc.
hos if gäller. För undom t.o.m 24 år gäller dubbel premie jämfört med ägarålder 35-49 år.
Har en Hornet 600 -06-
Tänkte köpa ett Slipon för 3000-4000 Sek.
Någon som kan rekomedera nåt som låter riktigt bra
Kollade på GPR Carbone, e det nåt att ha?
Om inte vad ska jag köpa??
Tacksam för alla svar samt tips!!!
Hej!
Jag letade och ringde rundor hur länge som helst för att hitta ett både snyggt och prisvärt slipon till min hoj, och efter många telefonsamtal och internet läsningar hittade jag hemsidan, www.speedtech.nu som tillverkar slipon först och främst till dragracing och snöscootrar, där beställde jag mig, tog ett 35cm långt, (du får välja längd själv) lite ovalt, kolfiber slipon. Enda nackdelen är väl att du får bygga mellanrör själv, men det gick på 3000:- och ca 7h montering om du har tillgång till verkstad fullt utrustad, får bygga eget fäste samt svetsa ihop röret. 1v lev tid. Jag rekommenderar detta starkt då du får ett väldigt bullrigt ljud, låter mer som en harley än en formel 1 om man säger så precis som ja ville ha det! SE BILDER I MITT GARAGE
tjo.. någon som vet var man kan köpa lyktkåpan till dom ny hornet ?..
undrar om den passar till den gamla modellen med ??
ha det alla
vilka bilder?
yes fast utan rutan
får man tag på den och passar den isf ?? ha det
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |