Har precis köpt mig en hornet 600 och är ute efter ett slip-on, någon som har ett till försäljning?
Angående byte av styre, tappar man inte en del på bana när man byte styre? Menar då att det skulle bli fel när man burkar med ett för brett strye? Erfarenhet av detta? Varför har så många annars bytt, vilka är skillnaderna?
Någon som vet om det finns några "lock" att sätta efter man tar bort skjutshandtaget där bak, och var man får tag på sådana?
Någon som vet om det finns några "lock" att sätta efter man tar bort skjutshandtaget där bak, och var man får tag på sådana?
Tog MC-kortet i juni, Köpte första hojen för en vecka sen (kört på brorsans innan) och helt ny på sporthoj ;P
Köpte en Hornet såklart och tänkt kolla hur det är med packväskor/toppbox till hojen?
Blir väl ingen Europaresa direkt men mest till badbyxor och annat när man drar till stranden ;P
tjo! någon som vet om 600an och 900an har samma strålkastare? Eller om någon annan modell är samma?, kanske någon har en länk till en universal som passar? Jag har alltså en 900 och vill ha orginallook.
I slutet av förra säsongen när jag skulle plocka av sadeln, låg delarna som låser sadeln löst och skramlade. De hade alltså trillat av.
Har detta hänt någon annan?
Någon som vet hur man sätter fast delarna igen?
I slutet av förra säsongen när jag skulle plocka av sadeln, låg delarna som låser sadeln löst och skramlade. De hade alltså trillat av.
Har detta hänt någon annan?
Någon som vet hur man sätter fast delarna igen?
Hejsan! Jag är en nybliven glad ägare till en Hornet 600 -03:a.
Undrar vilken olja ni kör på? Castrol känns som ett hett val för mig. Men vad kör nu andra på? Hur mycket olja skall det i, inklusive filter?
Till sist, någon som vet om man kan köpa en svensk instruktionsbok till hornet?
Min hoj är en importare och min tyska är inte den bästa..
Tack för svar
MVH/ Jerker
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM