kom när du vill....har inte hänt så mycket denna veckan....har mest klappat om mina nya verktygHar det hänt något mer sen vi pratades vid sist eller?? Måste ju köra ner med din LLK som ligger på mitt köksbord snart.....
Ser att du valt eklaminat!
Jag skulle föreslå ett ljusare träslag såsom björk eller ask då det är lättare att upptäcka eventuella oljeläckage.
Klurigt ,själv hade jag nog letat land o rike runt efter en Honda original.
Då var trycksidan påbörjad.. Moterat dit plenumet och kammrarna över förgasarna. Beställt ytterligare några rör och böjar av marklunda. Kommer dom i morgon så är helgen räddad! Uppstarten börjar närma sig!!!
Det där var ett riktigt fräsigt plenum! Platsbrist mellan fuggar och ramrör eller Funkar säkert finemang! Kul att du börjar få ihop grejorna nu.
Jo man måste ju göra sig förtjänt av kaffet!!! Lägg nu inte ner all tid på din nya lilla båge!!! Är ju snart dags att smiska asfalt!!
Någon som vet vilket bränsletryck man ska ha? Vet att regulatorn skulle ställas ner så mycket som möjligt och ev klippa lite på fjädern, men minns inte vilket tryck det skulle vara..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|