Solid snake
2002
Kort sagt så har du fel.men om du toktrimma och sånt kanske så ska du köra in den så ja! men inte de från fabrik de ska bara köras lugnt!!
Kort sagt så har du fel.men om du toktrimma och sånt kanske så ska du köra in den så ja! men inte de från fabrik de ska bara köras lugnt!!
Kort sagt så har du fel.
Varför ska han pilla på tändningen?
Nej, man har en skruv vid trotteln...
Man ska köra som ett helvete när man kör in, annars glasar kolvringarna och tätar sämre...
Kör du och fisgasar så får du inte mycket tryck över kolvringarna och då pressas de inte ut så hårt mot cylindern som de ska och då slits det inte in på rätt sätt och då tappar du komp och därmed effekt.Är du dum? :O
Man ska såklart inte köra som helvete när ett fordon ska köras in :S
Okej
Men varför står det då i min handbok att man ska köra lugnt dom första 50 milen.
"Inga riviga starter eller snabba accelerationer"
Samma sak i 3 andra manualer jag kollat i.
Jag tror nog du har fått det med inkörning helt om bakfoten.
Kör du som du vill då, jag orkar inte sitta här och förklara för er småpågar när ni redan vet bäst själv.Okej
Men varför står det då i min handbok att man ska köra lugnt dom första 50 milen.
Okej
de e insprutning
men de e la bara att du tar den till honda så fixar dom den
de e ju 5 års garanti
orkar inte citera dina 3 IDIOTISKA inlägg.
.
Glöm inte att justera tändningen när tomgången är kass bara...
Om de med tändningsplattan så kanske du märkte att jag va jäkligt förvirrad så det kan jag säga förlåt om.
Men bara för att jag har fått inbankat att man ska köra lugnt vid en inkörning i 6 år så jag får be om ursäkt att jag säger emot 2 personer på INTERNET att det inte är så.
men jag är glad att ni rätta på mig det iaf.
Du behöver inte få ditt dagliga anfall på mig bara för att jag råkar ha fel nån gång.
MvH// waga95
Om de med tändningsplattan så kanske du märkte att jag va jäkligt förvirrad så det kan jag säga förlåt om.
Men bara för att jag har fått inbankat att man ska köra lugnt vid en inkörning i 6 år så jag får be om ursäkt att jag säger emot 2 personer på INTERNET att det inte är så.
men jag är glad att ni rätta på mig det iaf.
Du behöver inte få ditt dagliga anfall på mig bara för att jag råkar ha fel nån gång.
MvH// waga95
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |