NatoN skrev:Nähä!? Hörrö vi hamnade inte i samma klass.. annars hade vi vart tre i klassen med båge.
Såg de, jag kommer i "b" klassen! Men någon måste ju hålla ställning bland brudarna!
NatoN skrev:Nähä!? Hörrö vi hamnade inte i samma klass.. annars hade vi vart tre i klassen med båge.
Lindahl skrev:Hur gick uppkörningen?!!!!!!!!!!!!!!!!!??!?!?!?
Henkka skrev:Såg de, jag kommer i "b" klassen! Men någon måste ju hålla ställning bland brudarna!
NatoN skrev:Hahaha tror det blir tvärt om
Inte inom Jetski! Möjligtvis inom vattenskoter, men det tror jag inte.darth_igel skrev:varför är alla så negativa till de nya 4taktarna?? innan 2007 kommer 2takt vara borta inom all motorsport, så det är bara att inse att 4takt är framtiden
NatoN skrev:Hahaha tror det blir tvärt om
uggla skrev:Hahaha va fan! Vad har hänt med mitt nicK?!!
Huck skrev:Puh! jag som tycker att jag är en smile abuser
Henkka skrev:Såg ju bra ut de där!
uggla skrev:Nu var filmen mkt roligare, inte så lång, men det är alltid gött med film! =)
Henkka skrev:Lite motard sound i den tycker jag... Verkar ju gå väldigt fint i alla fall!
Ååååhhh va sugen jag blev på att köra själv! Varför är hoj fan paj just NUUU!!!!
uggla skrev:Jo det är fint ljud i den, å inte lär det bli sämmre med nytt helsystem! =)
Hehe vare din cb 125 som skar?
Henkka skrev:Han tänka mig de!
Jo, det var jag som hade oturen att bli hoj lös i 2 veckor precis under bästa hoj tid! På torsdag kommer de sista jag har beställt från UK, så i helgen ska det skruvas å sen inkörning... Sen ska jag börna runt på stan å spela in en liten film! Mohahahaha
uggla skrev:Hehe okej, tare lugnt när du kör in den då! så du inte gör en naton!
Vad äre för års modell?
Henkka skrev:Naton kör som en kärring (duckar och springer å gömmer mig)!
Från den tiden Iron Maiden va gudar kanske vi ska säga!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |