Cbr 125 Film!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Henkka skrev:
Han tänka mig de! :tuttar

Jo, det var jag som hade oturen att bli hoj lös i 2 veckor precis under bästa hoj tid! På torsdag kommer de sista jag har beställt från UK, så i helgen ska det skruvas å sen inkörning... Sen ska jag börna runt på stan å spela in en liten film! Mohahahaha

inge vidare att vara hojlös kan jag förstå! vad var de som hände med din igen? varvat sönder den? :tungan hoppas du får grejjerna inom kort iaf! :yoparty

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Gradda skrev:
inge vidare att vara hojlös kan jag förstå! vad var de som hände med din igen? varvat sönder den? :tungan hoppas du får grejjerna inom kort iaf! :yoparty

Det står i min klago tråd... Men lite kort: Kolvring sprack, kilade fast kolv, vevstake pajade som slog sönder hela blocket.... ungefär...

På torsdag kommer mina beställda delar... 147cc å power-pipor alá burn-a-lot kommer att finnas på hojen! :D

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
Henkka skrev:
Det står i min klago tråd... Men lite kort: Kolvring sprack, kilade fast kolv, vevstake pajade som slog sönder hela blocket.... ungefär...

På torsdag kommer mina beställda delar... 147cc å power-pipor alá burn-a-lot kommer att finnas på hojen! :D

var har du hittat power pipor?!?!?!?!?!?!

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
Henkka skrev:
Naton kör som en kärring (duckar och springer å gömmer mig)! :D

Hörröduru.. :FU
Jag har ju bara övningskört och under all körning detta år så har det alltid varit nån ny kolv eller cylinder som vart på inkörning. Men fast man fiskör så skär ju grejerna :(
You better run :machinegu :D

Last edited:

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
NatoN skrev:
Hörröduru.. :FU
Jag har ju bara övningskört och under all körning detta år så har det alltid varit nån ny kolv eller cylinder som vart på inkörning. Men fast man fiskör så skär ju grejerna :(
You better run :machinegu :D

Känner mig som Rambo i First Blood! :D

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Fyfan nej nej en cbr med 13 hk kan man inte förvänta mycket av.. tycker den lät lite som en moppe.... tycker aprilia rs o mito o nsr låter LITE (MYCKET) bättre... cbr:en är ju typ en trimmad moppe. Och första gången jag såg den i verkligheten kom nästan tårarna.. den ser ut att vara gjord för 8-13 åringar..
:fatta!

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
Mr_Malossi skrev:
Fyfan nej nej en cbr med 13 hk kan man inte förvänta mycket av.. tycker den lät lite som en moppe.... tycker aprilia rs o mito o nsr låter LITE (MYCKET) bättre... cbr:en är ju typ en trimmad moppe. Och första gången jag såg den i verkligheten kom nästan tårarna.. den ser ut att vara gjord för 8-13 åringar..

häääääääääääääj! dennis!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Mr_Malossi skrev:

smaken är som baken :arsele satt du påstår att den låter som en moppe kan jag inte förstå! om 2-takts moppar låter som cbr:en så ska ja köpa mej en sån moppe istället! :tummenupp tycker tvärtom jag! 2-taktarnas mc på 125cc låter som en trimmad moppe! för såfort dom drar på å ska få upp farten så måste ni ju varva ganska mycket å då kommer samma ettriga ljud som i en trimmad drac t ex... men det är dock min åsikt! :) själv kan man ju ligga å brumma på i skapliga farter genom stan å de låter då inte som om en 125:a är på väg igenom kan ja lova! :yoparty

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Gradda skrev:
smaken är som baken :arsele satt du påstår att den låter som en moppe kan jag inte förstå! om 2-takts moppar låter som cbr:en så ska ja köpa mej en sån moppe istället! :tummenupp tycker tvärtom jag! 2-taktarnas mc på 125cc låter som en trimmad moppe! för såfort dom drar på å ska få upp farten så måste ni ju varva ganska mycket å då kommer samma ettriga ljud som i en trimmad drac t ex... men det är dock min åsikt! :) själv kan man ju ligga å brumma på i skapliga farter genom stan å de låter då inte som om en 125:a är på väg igenom kan ja lova! :yoparty

Skapliga farter? Runt 100 då eller? :lol :rolleyes:

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
trimmad drac.. hmmm :D vi snackar aprilia rs125 har du hört en sån? :fyllisar jo det är skillnad på ljudet men jag gillar mer hög o vasst ljud än 4-taktsljud men som du sa smaken är som baken.. sen tycker jag iallafall min hoj låter rätt mörkt som den är nu.. dvs ostrypt.. fast den lät lite ljusare när den var strypt.. om du är intresserad av en sånt ljud på moppe så finns det flera olika budget moppar som e 4-taktar... bara o kolla runt lite så hittar du :banana

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Mr_Malossi skrev:
trimmad drac.. hmmm :D vi snackar aprilia rs125 har du hört en sån? :fyllisar jo det är skillnad på ljudet men jag gillar mer hög o vasst ljud än 4-taktsljud men som du sa smaken är som baken.. sen tycker jag iallafall min hoj låter rätt mörkt som den är nu.. dvs ostrypt.. fast den lät lite ljusare när den var strypt.. om du är intresserad av en sånt ljud på moppe så finns det flera olika budget moppar som e 4-taktar... bara o kolla runt lite så hittar du :banana

RS är en av 125orna som låter fjuttigt också..

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...