TheAprilia
Ny medlem
BlueNinJa skrev:Nope .. 140
In your dreams
BlueNinJa skrev:Nope .. 140
BlueNinJa skrev:nope .. känner då en som kört d .. så
Mr_Malossi skrev:Ghostrider med en cbr? 140 enligt mätaren med 13.. tycker den komentaren har hemma på moped avdelningen
BlueNinJa skrev:tycker du enbart ska knipa .. så jävla kaxig bakom skärmen asså... nä spö skulle vara bra ..!!
Padde skrev:Tro inte alltid på vad andra säger. Själv tror jag att ska ni komma över 125 km/h med en CBR125 utan trim så blir det till att köra i nerförsbacke och vinden i ryggen.
Edit: Stavfel
BlueNinJa skrev:tycker du enbart ska knipa .. så jävla kaxig bakom skärmen asså... nä spö skulle vara bra ..!!
Forkman skrev:Fan va bra att ni visar hur fort den går,
undra hur den går när ni kör sakta
Men jag förstår inte vad du pratar om, jag kör en mt5 och drar snuten hela tiden. Vill du vara min vän?kalle_a skrev:Men snälla alla, va fan lägg ner och snacka "oo jag drar din bla bla", kör och ha skoj istället det är ju därför ni har hojarna, eller hur!?
MVH //kalle
Forkman skrev:Men jag förstår inte vad du pratar om, jag kör en mt5 och drar snuten hela tiden. Vill du vara min vän?
Mr_Malossi skrev:Hahaha.... vad patetisk du är.. :kocko jaja ska inte förstöra din lilla världsbild låt gå med 140km/h.. du har väl säkert monterat dit en drac mätare
BlueNinJa skrev:men orka ditt ...... asså fatta om du skulle svarat på den tidigare skulle jag fattat d men kolla vad jag skrivit osm ursäkt i stället ...
jO follk brukar sega till mej att jag innte kan lesa, men det kann jagkalle_a skrev:men om du inte fattar så verkar du inte kunna läsa .. se ovanför.
nej jag har tillräckligt med vänner så jag klarar mej ändå!!
Forkman skrev:jO follk brukar sega till mej att jag innte kan lesa, men det kann jag
vAd är dett jag värkar kunna att behövva?kalle_a skrev:va kul för dej, de verkar du kunna behöva!
Gradda skrev:Ska vi ta och reda ut det här lite?
Lindahl: CBR:en går att få upp i 140 på mätarn! minns du inte när jag berättade det för dej? man kan ligga å köra mellan 110 - 120 på den, men om man ska köra så mycket fortare så behövs lite vind i ryggen och nerförsbacke dock! sedan visar CBR:ns mätare ca 5km/h för mycket...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |