AndersJohansson
Ny medlem
tvålen skrev:Skulle vara riktigt roligt om du kunde lägga upp lite filmer på den, eller ljudklipp så man får höra på "besten"
Bilder och ljud till folket
tvålen skrev:Skulle vara riktigt roligt om du kunde lägga upp lite filmer på den, eller ljudklipp så man får höra på "besten"
Gondala skrev:Bilder å Ljud kommer. Ska se om jag kan fixa lite bilder idag iaf. men mer filmer å bilder på d när projektet e klart.
Freddola skrev:Men snälla någon du lyckas inte få den dära att göra 0-100 på 8 sek oavsett om du har 4-5 hk mer än orginal villket skulle ge ca 15 hk?
Ja har säkert 25+ i min o lågt drevat o den gör de nog inte ens på 8 sek tror jag.
Du kan gärna få komma till karlstad så kan vi kolla.
Freddola skrev:Men snälla någon du lyckas inte få den dära att göra 0-100 på 8 sek oavsett om du har 4-5 hk mer än orginal villket skulle ge ca 15 hk?
Ja har säkert 25+ i min o lågt drevat o den gör de nog inte ens på 8 sek tror jag.
Freddola skrev:Inte ens rossi skulle kunna köra 0-100 på 8 sek på den dära.
Avundsjuk?
Skulle ja villja en såndära moped skulle jag köpt en.
Inte direkt så att en dt är billigare än en cbr.
Gondala skrev:Jag hoppas att syrran kommer hem ikväll så hon kan hjälpa mig att ta lite bilder + kanske nån film...
vet nån hur jag lägger upp filmer?
Freddola skrev:Inte ens rossi skulle kunna köra 0-100 på 8 sek på den dära.
Avundsjuk?
Skulle ja villja en såndära moped skulle jag köpt en.
Inte direkt så att en dt är billigare än en cbr.
cross-e-kul skrev:vad var det nu de kom fram till i bike:s reportage, jo att den hade bättre acc än 2-taktarna när det gällde 0-100, och det var otrimmad, så jag skulle tro att det faktiskt går så fort
okej, förlåt . tidningen är hos morsan så jag kunde inte kolla upp det, hade bara för mig att den kom tvåa efter derbi:nAndersJohansson skrev:Den körde på 14,8 så det är nästan en halvering av tiden. Men mäter man själv så är det ju lätt det blir en sekund fel också...
Så ja, blir kul att se film/bild!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|