Slappa
Rage closed inside!
Haha nog för att Janne (han heter så va? ) var trevlig men ja är nöjd med min egenDottern har en alldeles perfekt pappa,. du är bara avundsjuk
När ska du börja skruva själv då?
Haha nog för att Janne (han heter så va? ) var trevlig men ja är nöjd med min egenDottern har en alldeles perfekt pappa,. du är bara avundsjuk
Några dekaler eller helt naken ?
Blir nog en svart Honda vinge på tanken, för övrigt så får vi se hur det ser ut när det kommit färg på.
Ska lacka fälgarna och fixa framlyse och blinkers samt avgassystemet (highpipe). Sedan kommer det att bli lite stiltje ett tag då jag ska renovera köket i huset.
Blir nog en svart Honda vinge på tanken, för övrigt så får vi se hur det ser ut när det kommit färg på.
Ska lacka fälgarna och fixa framlyse och blinkers samt avgassystemet (highpipe). Sedan kommer det att bli lite stiltje ett tag då jag ska renovera köket i huset.
Jag har gjort det förut på sonens cbr.
Jag har gjort det förut på sonens cbr.
Är det vanliga 2" universalböjar till avgassystem du använder dig av?
Kul med tjejer som gillar fighters
Vart hittade du kolfiberkåpan?
Ser riktigt trevligt ut, önskar jag hade samma tid och samma garage för mitt lilla projekt.
Suzukis vita pearl är en av mina favoritfärger.Ny lack(vit Pearl)svarta dekaler.
Fick kolfiberkåpan till vänster motorsida idag med posten. Blir att börja montera ihop hojen snart nu, väntar bara på dubbellyset fram.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |