Tom Byron skrev:Är det någon som fått sin nya -300box? Min e restad........
Blev det någon skillnad då? Försvann muppigheten ?
har inte fått den än.....
kanske får den i början av nästa vecka?
Tom Byron skrev:Är det någon som fått sin nya -300box? Min e restad........
Blev det någon skillnad då? Försvann muppigheten ?
podde skrev:har fått min box nu!!!!!!!!!!
nu går hojen som en klocka igen (som ett jävla as me andra ord!)
tänkte bara säga d...
Prepare to go to the store and get my can of pilsnerkorv.... Ikväll ska jag åka hojTom Byron skrev:Går den bättre på mellan? Eller känns det bara bättre för att du inte åkt på ett tag? 8veckor har min stått still, så det blir ju svårt att jämnföra.
Har hacket å hostningarna försvunnit då?
VILL HA BOX...........................nu!!!!!!!
Supermoto skrev:Prepare to go to the store and get my can of pilsnerkorv.... Ikväll ska jag åka hoj
podde skrev:ha ha! tappade kronmuttern som sitter på styret igår.... alltid e d nåt! o d fans ju så klart inga sånna att få tag på heller (oväntat)...
MEN som en guds gåva så hade min polare en sån liggandes från en gammal honda NS lr nåt? o den passa ju som foten i röven (klockrent!) så lite tur har man väl ibland me...
va tvungen o berätta, för d va så sjukt!
Supermoto skrev:Prepare to go to the store and get my can of pilsnerkorv.... Ikväll ska jag åka hoj
häng med till midlanda da eller är det förlångt att åka för 2 härliga ban dagarSupermoto skrev:Prepare to go to the store and get my can of pilsnerkorv.... Ikväll ska jag åka hoj
podde skrev:alla hackningar e passé nu! går jämt o fint.. vet dock inte om den går bättre på mellan varv? den har ju som sagt stått ett tag... men jag kör me 14 - 38 drevning så slangning e inga probs!
Sån jäkla skillnad assåTom Byron skrev:Har kört min hoj massor nu oxå, shitpommesfrit, vilken skillnad
1. hur mycket mera lättstartad som helst, alltså att kicka. Man behöver inte ens kicka fort för man ska få igång den. Nu törs man ju kicka med jumpadojor igen
2. Nu går det att slanga, det känns inte längre som någon trycker igång övervarvsskyddet på mellanregistret.
Weeeeeeeeeeei
Basse skrev:Om man köper en beg som inte har CDI boxen bytt kan man få en från vilken handlare som helst eller måste man gå via handlaren där den e köpt från början? Har ev en 04:a på G som inte har den bytt...
Basse skrev:Om man köper en beg som inte har CDI boxen bytt kan man få en från vilken handlare som helst eller måste man gå via handlaren där den e köpt från början? Har ev en 04:a på G som inte har den bytt...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|