CDI Boxar till husaberg

podde

Live fast, ride hard!
Gick med
29 Mar 2004
Hoj
KTM Superduke-07
Tom Byron skrev:
Är det någon som fått sin nya -300box? Min e restad........

Blev det någon skillnad då? Försvann muppigheten ?

har inte fått den än..... :(
kanske får den i början av nästa vecka?

podde

Live fast, ride hard!
Gick med
29 Mar 2004
Hoj
KTM Superduke-07
har fått min box nu!!!!!!!!!!

nu går hojen som en klocka igen (som ett jävla as me andra ord!) :kär

tänkte bara säga d... :tummenupp

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Går den bättre på mellan? Eller känns det bara bättre för att du inte åkt på ett tag? 8veckor har min stått still, så det blir ju svårt att jämnföra.

Har hacket å hostningarna försvunnit då?

VILL HA BOX...........................nu!!!!!!! :huvet

podde skrev:
har fått min box nu!!!!!!!!!!

nu går hojen som en klocka igen (som ett jävla as me andra ord!) :kär

tänkte bara säga d... :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Går den bättre på mellan? Eller känns det bara bättre för att du inte åkt på ett tag? 8veckor har min stått still, så det blir ju svårt att jämnföra.

Har hacket å hostningarna försvunnit då?

VILL HA BOX...........................nu!!!!!!! :huvet
Prepare to go to the store and get my can of pilsnerkorv.... Ikväll ska jag åka hoj :banana

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Äsch, jag har inte tittat i brevlådan än.....

Ta din gammla burk å ****** upp den :tungan

Supermoto skrev:
Prepare to go to the store and get my can of pilsnerkorv.... Ikväll ska jag åka hoj :banana

podde

Live fast, ride hard!
Gick med
29 Mar 2004
Hoj
KTM Superduke-07
alla hackningar e passé nu! går jämt o fint.. vet dock inte om den går bättre på mellan varv? den har ju som sagt stått ett tag... men jag kör me 14 - 38 drevning så slangning e inga probs! :yoparty

podde

Live fast, ride hard!
Gick med
29 Mar 2004
Hoj
KTM Superduke-07
ha ha! tappade kronmuttern som sitter på styret igår.... alltid e d nåt! o d fans ju så klart inga sånna att få tag på heller (oväntat)... :(
MEN som en guds gåva så hade min polare en sån liggandes från en gammal honda NS lr nåt? o den passa ju som foten i röven (klockrent!) så lite tur har man väl ibland me... :hihi

va tvungen o berätta, för d va så sjukt! :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag har oxå tappat min mutter, men det var första gången jag körde inomhus, de hittade den dagen efter, heheh

Skönt att skäpet funkar, men jag har ingen box ju!!!

podde skrev:
ha ha! tappade kronmuttern som sitter på styret igår.... alltid e d nåt! o d fans ju så klart inga sånna att få tag på heller (oväntat)... :(
MEN som en guds gåva så hade min polare en sån liggandes från en gammal honda NS lr nåt? o den passa ju som foten i röven (klockrent!) så lite tur har man väl ibland me... :hihi

va tvungen o berätta, för d va så sjukt! :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hörru, DET SKA JAG OXÅ!!!

Var ärlig nu å ta klockslaget då du klivit på hojen å motorn brummar så ska vi minsann se vem som är FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRST !!!!!!!

Supermoto skrev:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Supermoto skrev:
häng med till midlanda da eller är det förlångt att åka för 2 härliga ban dagar :D

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Har kört min hoj massor nu oxå, shitpommesfrit, vilken skillnad

1. hur mycket mera lättstartad som helst, alltså att kicka. Man behöver inte ens kicka fort för man ska få igång den. Nu törs man ju kicka med jumpadojor igen :)
2. Nu går det att slanga, det känns inte längre som någon trycker igång övervarvsskyddet på mellanregistret.

Weeeeeeeeeeei

podde skrev:
alla hackningar e passé nu! går jämt o fint.. vet dock inte om den går bättre på mellan varv? den har ju som sagt stått ett tag... men jag kör me 14 - 38 drevning så slangning e inga probs! :yoparty

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tom Byron skrev:
Har kört min hoj massor nu oxå, shitpommesfrit, vilken skillnad

1. hur mycket mera lättstartad som helst, alltså att kicka. Man behöver inte ens kicka fort för man ska få igång den. Nu törs man ju kicka med jumpadojor igen :)
2. Nu går det att slanga, det känns inte längre som någon trycker igång övervarvsskyddet på mellanregistret.

Weeeeeeeeeeei
Sån jäkla skillnad asså :tummenupp

Fatta så fint om du fick tändningen justerad utgående från vad du gjort i övrigt med hojen. Nån som är sugen på att starta "Husa-trim-chip-firma" ??? Sånt här tycker jag är fränt....

glib

Wannabe member...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 650 -04 *Såld*
Om man köper en beg som inte har CDI boxen bytt kan man få en från vilken handlare som helst eller måste man gå via handlaren där den e köpt från början? Har ev en 04:a på G som inte har den bytt...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ring handlaren som den e köpt hos, han bör ha en sådan liggandes, de skickades ju ut :tummenupp

Basse skrev:
Om man köper en beg som inte har CDI boxen bytt kan man få en från vilken handlare som helst eller måste man gå via handlaren där den e köpt från början? Har ev en 04:a på G som inte har den bytt...

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
HP2
Basse skrev:

Eller ring Husaberg-sverige så skickar dom nog ut en till dig, eller berättar hur du ska göra för att få en ny box.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept