Rstu skrev:1825227Varför göra det? ÄR det varvtalsspärr på den eller?
annars finns det troligtvis en strypning mellan cylle och avgasystem. en liten kon som sitter med ett par loppor.
bilder ^^
Är det tysk import kan du vara ganska säker på at den är varvstrypt. Är min polares. Den är varvstrypt.Filurb skrev:2165538Min Tdr är urpluggad men den gör max 120.. borde göra mer, eller?? Finns det fler strypningar?? Got To Know
Lundgren skrev:2165576Är det tysk import kan du vara ganska säker på at den är varvstrypt. Är min polares. Den är varvstrypt.
Ny cdi box är det enda jag vetFilurb skrev:2168213Den är tyskimporterad.. Men det måste ju gå fixa, men hur??
jag kan nästan svära på att det är din ypsv som inte öppnar helt...Filurb skrev:2165538Min Tdr är urpluggad men den gör max 120.. borde göra mer, eller?? Finns det fler strypningar?? Got To Know
NEJ gör inte det ass kapa kröken det är i typ 03-04 moddelerna som har en sådan stryping... det är samma hos dig du måste vända på ypvs:en...Goatseman skrev:2171422Är det så att den tappar all effekt efter 7000 varv eller?
Så är det i alla fall på min dt och eftersom det är samma motor så kanske det är en likadan strypning?
Har kollat runt lite och lättaste verkar vara att handla ett effektsystem för annars måste man kapa röret i mitten, plocka ut en massa grejjer och sedan svetsa ihop det igen.
första inlägget förresten, har "lurkat" här ett bra tag men inte orkat posta nåt.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|