Ch racing wsm 125

Gick med
5 Sep 2009
Ort
Luleå
Hoj
Suzuki Gsx-r 600
Det är ju lite annorlunda här på åland så jag körde upp med Min körskole lärares hoj som var en Yamaha ybr 125 men som sagt går inte att jämföre med sverige.

Jo min Dt drar så lite ostrypt och då sitter det ett Gianelli trim avgassystem på den nu också och 230 i munstycke

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att min Dt är roligare att köra än Aprilian men sen så har vi inte långa sträckor här på Åland heller så lite därför också kanske + att jag kör myk i stan och på sånna ställen så då är det mycket roligare att leka med dtn när man kan köra på hjule med den osv.

Men min R6a är jävligt kul att köra kan jag säga :tuttar:hojraket

Men inom 125a så föredrar jag Motard/cross

Hur var det att köra upp på yamaha ybr 125? det blir förmodligen den hojjen som jag också kommer att köra upp på:) och förresten, aprilia mx är en grym hojj, däremot har jag inte hunnit köra så mycket då jag inte har kort än, men axxet är förbannat bra, och jag har varit uppe i kring 130 med den och då är bara cdi boxen bytt.
 

Alex92

Medlem
Gick med
5 Nov 2008
Ort
Åland
Hoj
Husqvarna 701SM, Suzuki RMZ 450SM, MiniGP 187cc
Hur var det att köra upp på yamaha ybr 125? det blir förmodligen den hojjen som jag också kommer att köra upp på:)

Det var inga problem alls med den hojen allt gick bra:tummenupp

Men ingen hoj jag skulle vilja ha som brukshoj dom är för slöa enligt mig men som att övningsköra och uppkörning så funkar den hur bra som helst med :)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top