Sundin
Ny medlem
Testrun kommer troligen nästa vecka om inget börjar bråka.
suck.eXter skrev:2314705D e no mycket troligt... jag har en kompis me 75cc på derbi senda går 140
Då e d ju ändå 50 extra kubik på 125an
eXter skrev:2314705D e no mycket troligt... jag har en kompis me 75cc på derbi senda går 140
eXter skrev:2314705D e no mycket troligt... jag har en kompis me 75cc på derbi senda går 140
kieL skrev:2313261ahaha på tal om wsm. det var en jävel här i stan som sade att han hade varit uppe i 155 med sin .. högst troligt menar jag.. haha
Var det en kompis från Bajk? eller nej, det förståss, då hade du ju vetat allting om alla mc, och du hade du vetat att det inte går att räkna riktigt så + att din sk. kompis moppej*vel är 2-takt och CH'n 4-takt..eXter skrev:2314705D e no mycket troligt... jag har en kompis me 75cc på derbi senda går 140
det låter ju extremt troligt att ett litet fukko gjort detta, och sen är ute och kör på gatan med den..!kieL skrev:2315618isåfall lär han ju ha max portat block + hel mk prorace setup vilket jag inte tror diin s.k polare har råd med. då det går på över 15000+ + att man gärna bränner 1 kolv eller 2 i veckan en sådan setup har väl cirkus 18-20 hk ..
en ch har 11 ? lite skillnad grabben
HannesH skrev:2322657Jo men visst..! om du träffar honom igen, säg att du sätter 1K på att han inte varit det ,tryck 2 eller 3 gånger på knapparna längst till höger på hastighetsmätaren, då kommer det stå typ 105 eller liknande i underkanten, visa honom det, ta dina pengar och gå o köp nått fint..
Var det en kompis från Bajk? eller nej, det förståss, då hade du ju vetat allting om alla mc, och du hade du vetat att det inte går att räkna riktigt så + att din sk. kompis moppej*vel är 2-takt och CH'n 4-takt..
förlåt om jag anklagade dig för något, men de som börjat med att säga sådana här saker, brukar visa sig vara av denna typ
det låter ju extremt troligt att ett litet fukko gjort detta, och sen är ute och kör på gatan med den..!
Ryder_ skrev:2340751blir det nån testrun lr ?
Sundin skrev:2341085Jaaaaduu.. min mekaniker blev lite försenad nere i italien, men på onsdag kommer han hem, så jag räknar med att få ihop skiten på torsdag eller fredag.
Sundin skrev:2347390roligt hihihihihihhii.... tappade bort ett knaster igår. fan. tyvärr grabbar.. ser ut som om ni får vänta ennu längre
Sundin skrev:2357995Nu är den ihop! går _mycket_ bättre på låga varv, dock inte så stor skillnad på höga dessutom är den inte instyckad rätt ännu. film får ni först när den är inkörd
Bärgren skrev:2358020Nu har du haft 7 minuter på dig att köra in den.FILM!!!!!!!!!!!!1111111oneoneone
Mxburn skrev:2358344Hittar ingen återförsälgare i stockholmstrakten.. Någon som vet???
skulle gäna vilja se den på riktigt..
Nicke_6 skrev:2363824På min ch racing som e -05 allså knappt ett år gammal har redan börjat rosta som tusan ringde till dinhoj och frågade om det gick på garantin men det gjorde det ej !!
För det e jätte dåligt lack på den så framåt vintern blir det att strippa ner hela mc:n och lacka om allt.
Och sen n'är allt e av ska ja passa på att porta upp den lite med !
Rätt tråkigt på en så ny hoj den ända kommentaren som dom hade var att det e en riktigt dålig lack på dom flesta ch racing!!
Vet ej om han har samma problem
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |