JensRasmus
Ny medlem
om du ger mig en secund så lägger jag upp den...
prulle skrev:2431873Tankar för fullt! testde en ttr härom dagen och ja jag är nästan sugen på att bytta tmn mot den för att köra enduro med! Fan vilket bottendrag!
Sett filmen nu, satan vilken skilnad mot som gat 125r jag har kört! Ser ju ut at aröra på sig!Sundin skrev:2431904mm ja vet.. motorn är otroligt skön att köra offroad med.
Han har gått å lagt sig..JensRasmus skrev:2431955skit upploader...
Orkar inte mer ikväl hannes...
Någon annan får ladda upp den åt honnom...
gonatt!!
Det ska varvasprulle skrev:2431873Tankar för fullt! testde en ttr härom dagen och ja jag är nästan sugen på att bytta tmn mot den för att köra enduro med! Fan vilket bottendrag!
sök i tråden så hittar du vad ja köpte*MACKE* skrev:2438706fy fan va gött den går .. sundin vad va de du köpte till den ? jag är sugen på att trima min med
Du kan väl inte vilja ha en hoj med typ hälften av din nuvarande hojs effekt? Väl?Lundgren skrev:2441930Satan vad den gick, och lät mysigt. Man blir faktiskt lite sugen
Nej jag vill ju inte byta. Aldrig. Men jag tyckte den gick rätt bra för att vara 4t.KalleNorton skrev:2442998Du kan väl inte vilja ha en hoj med typ hälften av din nuvarande hojs effekt? Väl?
4-takt är ghey.
Edit: Åh, vad jag längtar tillbaka till tiden då XR/CBR125 var nya. Vad alla hatade 4-takt då. Lovely. Det var ju iofs innan alla jewla newbies som hänger här nu hade blivit medlemmar.
fy fan
KalleNorton skrev:2442998Du kan väl inte vilja ha en hoj med typ hälften av din nuvarande hojs effekt? Väl?
4-takt är ghey.
Edit: Åh, vad jag längtar tillbaka till tiden då XR/CBR125 var nya. Vad alla hatade 4-takt då. Lovely. Det var ju iofs innan alla jewla newbies som hänger här nu hade blivit medlemmar.
fy fan
Sundin skrev:24441024-takt is teh shit! säg inget annat!
okej.. jag kankse överdrev lite nu.. 4-takts 125 or är ju inte så bra, de måster jag erkänna.. men när det börjar gå över 250 så blir det kul!
*MACKE* skrev:2457031men vare värt o lägga ut pengar på trimmet då?
Sundin skrev:2457607alltså.. ja på ett sätt.. nej på ett annat
Den går ju bra och är mycket rolig att köra.. och de e ingen annan som har en så trimmad 4:taktare.
Men den går inte så bra som jag skulle vilja, jag skulle vilja att den skulle gå som en 250f cross typ.. om ni förstår vad jag menar.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|