lite fakta från dinhoj.se som säljer wsm
Max effekt 11hk vid 7250 varv/min
nej skoja hade dom inte 15 hk du menar la kw ?
Hmm vi ska ju kanske ut och spela in nästa helg om det blir fint väder, Jag kör inte i regn osv.
Bakdäcket ska väl antaligen bytas innan vintern då den ska säljas för det är hyffsat nerslitet medans framdäcket är som nytt haha. Får se hur det blir med film osv, När första snön faller elr vad man säger säljer jag hojen både för större motard och bil.
Dax att lefta 125cc klassen.
Vad ska du ha för ch:n då?
Vad sitter det för däck på den?
Lätt att dra bakhjul?
Mvh//Micke
Tjenna, har precis blivit en lycklig ägare av en ch och är mkt nöjd med den
Har bara en liten fråga om den .... finns det någon sorts belysning på hastighetsmätaren? eller det e ficklampa som gäller?
Något är jävligt fel om du inte får upp den i mer än ~85..Jag moterade en plåt från styrfästet med en liten lysdiod igår, funkar fint
Jag blev också CH-ägare för exakt en vecka sen Tyckte direkt att effekten inte var speciellt mycket att hänga i gran, men den gick ju ändå 100-105 så det får duga under vintern.
Men jag började tvivla mer och mer på hasstigheten så igår plockade jag loss cykeldatorn för att kolla om det var glädjemätare. Däckomkretsen var inställd på 215 cm och i verkligheten var den bara 185 cm, alltså drygt 16% glädje. Så dom där 100-105 km/h blev 84-88 km/h och 119,3 som jag fick upp den i en lång nerförsbacke motsvarar 99,96 irl
Tur man har kvar mopparna om man behöver köra fort nån gång
Något är jävligt fel om du inte får upp den i mer än ~85..
Min gick fan inte ens så dåligt i uppförsbacke, motvind samtidigt som den drog tjuvluft som ett litet luder.
ja, så kan man ju också göra när någon försöker hjälpa..Kolla din hastighetsmätare, skulle inte tro att det är något fel med min. Dom knappa 8 hk på bakhjulet har bara inte mer att komma med
Blir BBR 150 cc till sommarn, få hoppas att det smakar lika mycket som det kostar
ja, så kan man ju också göra när någon försöker hjälpa..
Lycka till..
Kunde inte sagt det bättre själv.Klarar mig väldigt bra utan hjälp. Du kanske ska landa på jorden snart?
Fan vad tufft att komma in här och vara kaxig.Klarar mig väldigt bra utan hjälp. Du kanske ska landa på jorden snart?
Kunde inte sagt det bättre själv.
Så du ville alltså bara berätta att du blivit lurad, eller att den förra ägaren lider av någon typ av handikapp och ställt in mätaren fel?
Fan vad tufft att komma in här och vara kaxig.
Nä, det är ju lite ensamt här uppe på toppen, det må jag säga.Du vet inte vad du pratar om så jag tänker inte diskutera, däremot så litar jag fullt på förra ägaren.
Face the truth grabben, alla kan inte vara lika tuffa sig dig
Tog inte många minuter att inse varför sidan har fått sitt rykte... Tyvärr
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar