Ch Racing WSM/WXE 125. Ta frågorna här.

micke-92

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2007
Ort
lysekil
Hoj
2007
Sälja racing:en ?? :)

Hmm vi ska ju kanske ut och spela in nästa helg om det blir fint väder, Jag kör inte i regn osv.

Bakdäcket ska väl antaligen bytas innan vintern då den ska säljas för det är hyffsat nerslitet medans framdäcket är som nytt haha. Får se hur det blir med film osv, När första snön faller elr vad man säger säljer jag hojen både för större motard och bil.:):)

Dax att lefta 125cc klassen.




Vad ska du ha för ch:n då?
Vad sitter det för däck på den?
Lätt att dra bakhjul?

Mvh//Micke
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Vad ska du ha för ch:n då?
Vad sitter det för däck på den?
Lätt att dra bakhjul?

Mvh//Micke

4 bilar och en motard sen den såldes. :D

Lätt och lätt, koppla och ryck så åker den ju upp på bakhjulet, men du kan ju typ inte köra fortare än 10-20 när du gör det för annars orkar den inte.
 

Gustavsson

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Växjö
Hoj
Aprilia RS 125 SÄLJES
Någon ägare till WSM 125 här, som har en instruktionsbok till hojen?

Vore snällt om någon ville försöka kopiera in den.

/ Gustavsson
 

Evertsen

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2008
Ort
Skåne
Hoj
Såld, vilket jag bittert ångrar...
Tjenna, har precis blivit en lycklig ägare av en ch och är mkt nöjd med den:tummenupp
Har bara en liten fråga om den:tungan .... finns det någon sorts belysning på hastighetsmätaren? eller det e ficklampa som gäller?:D
 

Stosse

Ny medlem
Gick med
17 May 2008
Ort
På crossbanan
Hoj
Honda crf 450r -16
har nu fått en ch racing o jag har hört att husqvara cr 125 kåpsett passar en 05 ch racing undrar vilken årmodel de är som passar ch:n
 

Emil123

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2008
Ort
Norsjö
Hoj
CH Racing WSM 150
Tjenna, har precis blivit en lycklig ägare av en ch och är mkt nöjd med den:tummenupp
Har bara en liten fråga om den:tungan .... finns det någon sorts belysning på hastighetsmätaren? eller det e ficklampa som gäller?:D

Jag moterade en plåt från styrfästet med en liten lysdiod igår, funkar fint :tungan


Jag blev också CH-ägare för exakt en vecka sen :) Tyckte direkt att effekten inte var speciellt mycket att hänga i gran, men den gick ju ändå 100-105 så det får duga under vintern.
Men jag började tvivla mer och mer på hasstigheten så igår plockade jag loss cykeldatorn för att kolla om det var glädjemätare. Däckomkretsen var inställd på 215 cm och i verkligheten var den bara 185 cm, alltså drygt 16% glädje. Så dom där 100-105 km/h blev 84-88 km/h och 119,3 som jag fick upp den i en lång nerförsbacke motsvarar 99,96 irl :yoparty

Tur man har kvar mopparna om man behöver köra fort nån gång :D
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Jag moterade en plåt från styrfästet med en liten lysdiod igår, funkar fint :tungan


Jag blev också CH-ägare för exakt en vecka sen :) Tyckte direkt att effekten inte var speciellt mycket att hänga i gran, men den gick ju ändå 100-105 så det får duga under vintern.
Men jag började tvivla mer och mer på hasstigheten så igår plockade jag loss cykeldatorn för att kolla om det var glädjemätare. Däckomkretsen var inställd på 215 cm och i verkligheten var den bara 185 cm, alltså drygt 16% glädje. Så dom där 100-105 km/h blev 84-88 km/h och 119,3 som jag fick upp den i en lång nerförsbacke motsvarar 99,96 irl :yoparty

Tur man har kvar mopparna om man behöver köra fort nån gång :D
Något är jävligt fel om du inte får upp den i mer än ~85..

Min gick fan inte ens så dåligt i uppförsbacke, motvind samtidigt som den drog tjuvluft som ett litet luder.
 

Emil123

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2008
Ort
Norsjö
Hoj
CH Racing WSM 150
Något är jävligt fel om du inte får upp den i mer än ~85..

Min gick fan inte ens så dåligt i uppförsbacke, motvind samtidigt som den drog tjuvluft som ett litet luder.

Kolla din hastighetsmätare, skulle inte tro att det är något fel med min. Dom knappa 8 hk på bakhjulet har bara inte mer att komma med :)

Blir BBR 150 cc till sommarn, få hoppas att det smakar lika mycket som det kostar :)
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Kolla din hastighetsmätare, skulle inte tro att det är något fel med min. Dom knappa 8 hk på bakhjulet har bara inte mer att komma med :)

Blir BBR 150 cc till sommarn, få hoppas att det smakar lika mycket som det kostar :)
ja, så kan man ju också göra när någon försöker hjälpa..:va

Lycka till..
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Klarar mig väldigt bra utan hjälp. Du kanske ska landa på jorden snart?
Kunde inte sagt det bättre själv.:)

Så du ville alltså bara berätta att du blivit lurad, eller att den förra ägaren lider av någon typ av handikapp och ställt in mätaren fel?:va
 

Emil123

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2008
Ort
Norsjö
Hoj
CH Racing WSM 150
Kunde inte sagt det bättre själv.:)

Så du ville alltså bara berätta att du blivit lurad, eller att den förra ägaren lider av någon typ av handikapp och ställt in mätaren fel?:va

Du vet inte vad du pratar om så jag tänker inte diskutera, däremot så litar jag fullt på förra ägaren.


Fan vad tufft att komma in här och vara kaxig. :lol

Face the truth grabben, alla kan inte vara lika tuffa sig dig :Bugar


Tog inte många minuter att inse varför sidan har fått sitt rykte... Tyvärr
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Du vet inte vad du pratar om så jag tänker inte diskutera, däremot så litar jag fullt på förra ägaren.




Face the truth grabben, alla kan inte vara lika tuffa sig dig :Bugar


Tog inte många minuter att inse varför sidan har fått sitt rykte... Tyvärr
Nä, det är ju lite ensamt här uppe på toppen, det må jag säga.


Tycker du ska ge sidan en chans till. Vi är trevliga och hjälpsamma.

Men det fodrar ju att man inte kommer in med en "världsmästarattityd" och är allmänt otrevlig.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top