Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0
Vågar endast gå tillbaka ifall någon håller mig i handen!
Hälsa på du! Jag har fortfarande samma telefonnummer så om hon skulle vilja ringa kan du ju hälsa henne det!

Fan, fegis.

Det fattar du väl att hon inte bara kan höra av sig sådär? Hon är ju chey ju. Hon bara testar dig för att se om du har stake och beslutsamhet nog att gå tillbaka och fråga varför hon inte ringt!:mad: Seså, masa dig nu dit (ett par år sent sådär) och fråga om hon vill ligga! :tummenupp :D

Nytt år, nya chanser, nya möjligheter.

Drysen, satsar du i år på Maxi-cheyen eller ska jag ta ett snack med henne? Ska ner mot Karlskrona om några veckor.

Drysen, satsar du i år på Maxi-cheyen eller ska jag ta ett snack med henne? Ska ner mot Karlskrona om några veckor.

Grabben är ju för velig, det vore enklare att hitta en rultig kvinna med för lite vett och färre krav som kan ragga upp stackarn när han känner sig trängd i ett hörn och för rädd för att säga emot.

Kör komatricket, glid in och säg nåt sånt här "tjena kexet, de e så här va jag har legat i koma senaste 5 åren så tänkte bara höra om du försökt ringa under denna period?"

Annars kan det nog verka konstigt att komma förbi efter 5 år bara sådär.

Alltså fan, jag kom på att jag bytte ju telefonnummer förra året, tänk om hon försökt ringa! :skrämd Du får nog svänga förbi och ge henne mitt nya nummer och be om ursäkt å mina vägnar att jag inte kommit förbi och uppdaterat henne!

Alltså fan, jag kom på att jag bytte ju telefonnummer förra året, tänk om hon försökt ringa! :skrämd Du får nog svänga förbi och ge henne mitt nya nummer och be om ursäkt å mina vägnar att jag inte kommit förbi och uppdaterat henne!

Va fan Drysen, be om URSÄKT?! Du behöver en kopia av Kexlära!

Glid in dit, kolla henne i ögonen och säg att hon behöver smisk eftersom hon inte hört av sig.

Det var ju helvete vad folk är nere i arkiven och gräver nuförtiden, bara senaste veckan har jag sett minst tio olika trådar som plötsligt lyfts efter 10+ år i dvala... :va

Men jo, jag håller med. Detta är ett av de bättre gammellyften och tråden får som du säger inte glömmas bort. Drysen sågs senast i september -22, det är ändå inte fruktansvärt länge sedan... Har vi tur kanske han kommer med en uppdatering nu när tråden väckts till liv!! :banana Vem vet, han och maxicheyen kanske är gifta och har barn nuförtiden?? :skrämd :banana

Det var ju helvete vad folk är nere i arkiven och gräver nuförtiden, bara senaste veckan har jag sett minst tio olika trådar som plötsligt lyfts efter 10+ år i dvala... :va

Men jo, jag håller med. Detta är ett av de bättre gammellyften och tråden får som du säger inte glömmas bort. Drysen sågs senast i september -22, det är ändå inte fruktansvärt länge sedan... Har vi tur kanske han kommer med en uppdatering nu när tråden väckts till liv!! :banana Vem vet, han och maxicheyen kanske är gifta och har barn nuförtiden?? :skrämd :banana

Drysen och icatjejen nämndes i en annan tråd så jag sökte upp tråden.

Denna är mitt fel.
Skäms inte.

Drysen och icatjejen nämndes i en annan tråd så jag sökte upp tråden.
Vad sades!? Nu får du berätta, är de ett par?? Väntar med fullkomligt olidlig spänning!! :yoparty
Denna är mitt fel.
Skäms inte.

Skämmas ska man inte göra, punkt. Det antyder att man bryr sig om vad andra tycker om en, och det ska man absolut inte göra. Det är enbart hämmande och skadligt, inte bara för en själv utan potentiellt även för andra :fakta

Vad sades!? Nu får du berätta, är de ett par?? Väntar med fullkomligt olidlig spänning!! :yoparty

Skämmas ska man inte göra, punkt. Det antyder att man bryr sig om vad andra tycker om en, och det ska man absolut inte göra. Det är enbart hämmande och skadligt, inte bara för en själv utan potentiellt även för andra :fakta

Ja, det var som sagt var Blueridge som var den skyldige,

Jag tror vi vet mer om icatjejen än drysen så någon kanske kan ta på sig att ringa till alla Elin i Ronneby och fråga ifall hon jobbat på Ica och numera blivit tillsammans med Drysen.

Fast efter att ha läst igenom tråden så tror jag sannolikheten är större att hon blev tillsammans med butikschefen.

Ja, det var som sagt var Blueridge som var den skyldige,

Jag tror vi vet mer om icatjejen än drysen så någon kanske kan ta på sig att ringa till alla Elin i Ronneby och fråga ifall hon jobbat på Ica och numera blivit tillsammans med Drysen.

Fast efter att ha läst igenom tråden så tror jag sannolikheten är större att hon blev tillsammans med butikschefen.
Började leta runt lite för att se om resultatet eventuellt avslöjades någonstans och hittade fler trådar om sporthojsmedlemmar som haft problem med att inte kunna/våga ragga på butikspersonal... Måste vara något slags sporthojssyndrom... :va Medan jag letade hittade jag detta fullkomligt odödliga citat:

Emedan temat verkar vara att inte krångla till det:
Ta på mjukisbyxor.
Runka upp ett rejält stånd bakom godishyllan.
Gå fram till kassan.
Visa ett kontoutdrag.
Du har visat vad du har att erbjuda.
Nappar hon inte, så beror det på att du ej uppfyller kravprofilen.
Ärlighet varar längst.
Japp, så måste det vara, självklart är det så det ska gå till! :banana :rofl Slutdiskuterat för alltid, ut och ragga pojkar :rofl :skrattaåt :rofl :skrattaåt :rofl

Last edited:
Ni är amatörer

Många brudar är blyga inför killar så även Icakex.

Ju tystare o osociala dom är ju bättre - dom vågar inte prata med just dig men med alla andra.

Dom har en flukt på just dig

Knalla fram i kassan med 10kg blöjor* , ser dom då lednsa ut så är det öppet mål.

"Handlar åt syrran,bror eller så"

Sen får ni borra

*spara blöjorna

Last edited:
Ni är amatörer

Många brudar är blyga inför killar så även Icakex.

Ju tystare o osociala dom är ju bättre - dom vågar inte prata med just dig men med alla andra.

Dom har en flukt på just dig

Knalla fram i kassan med 10kg blöjor* , ser dom då lednsa ut så är det öppet mål.

"Handlar åt syrran,bror eller så"

Sen får ni borra

*spara blöjorna
Poesi.
Du borde börja skriva böcker.👍

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...