Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vågar endast gå tillbaka ifall någon håller mig i handen!
Hälsa på du! Jag har fortfarande samma telefonnummer så om hon skulle vilja ringa kan du ju hälsa henne det!

Fan, fegis.

Det fattar du väl att hon inte bara kan höra av sig sådär? Hon är ju chey ju. Hon bara testar dig för att se om du har stake och beslutsamhet nog att gå tillbaka och fråga varför hon inte ringt!:mad: Seså, masa dig nu dit (ett par år sent sådär) och fråga om hon vill ligga! :tummenupp :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fan, fegis.

Det fattar du väl att hon inte bara kan höra av sig sådär? Hon är ju chey ju. Hon bara testar dig för att se om du har stake och beslutsamhet nog att gå tillbaka och fråga varför hon inte ringt!:mad: Seså, masa dig nu dit (ett par år sent sådär) och fråga om hon vill ligga! :tummenupp :D

Kvinnor är svaga för stalkers! :fakta

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nytt år, nya chanser, nya möjligheter.

Drysen, satsar du i år på Maxi-cheyen eller ska jag ta ett snack med henne? Ska ner mot Karlskrona om några veckor.

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot

Drysen, satsar du i år på Maxi-cheyen eller ska jag ta ett snack med henne? Ska ner mot Karlskrona om några veckor.

Grabben är ju för velig, det vore enklare att hitta en rultig kvinna med för lite vett och färre krav som kan ragga upp stackarn när han känner sig trängd i ett hörn och för rädd för att säga emot.

jetson

Guest
Kör komatricket, glid in och säg nåt sånt här "tjena kexet, de e så här va jag har legat i koma senaste 5 åren så tänkte bara höra om du försökt ringa under denna period?"

Annars kan det nog verka konstigt att komma förbi efter 5 år bara sådär.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2

Alltså fan, jag kom på att jag bytte ju telefonnummer förra året, tänk om hon försökt ringa! :skrämd Du får nog svänga förbi och ge henne mitt nya nummer och be om ursäkt å mina vägnar att jag inte kommit förbi och uppdaterat henne!

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Alltså fan, jag kom på att jag bytte ju telefonnummer förra året, tänk om hon försökt ringa! :skrämd Du får nog svänga förbi och ge henne mitt nya nummer och be om ursäkt å mina vägnar att jag inte kommit förbi och uppdaterat henne!

Va fan Drysen, be om URSÄKT?! Du behöver en kopia av Kexlära!

Glid in dit, kolla henne i ögonen och säg att hon behöver smisk eftersom hon inte hört av sig.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0