Zeb_Macahan
Bettingansvarig
:Ligga?
Frugan blir sotis då
:Ligga?
Var glad för det. Vill du verkligen gifta dig med en tjej som fläker upp sig första dejten?
All heder åt Drysen, bra jobbat!
Jag provade på samma sak i somras fast med lyckat resultat (inte med maxi-tjejen dock)
Det är fan i mig än av de svåraste grejjerna i världen att gå fram nykter och våga fråga efter en fika med tjejen man spanat in henne ett tag.
Glöm tentor och uppkörningar, det här är jobbigare.
förstår inte varför det är så jobbigt? skulle man få ett nej så e d bara gå vidare, finns fler fiskar i havet.
förstår inte varför det är så jobbigt? skulle man få ett nej så e d bara gå vidare, finns fler fiskar i havet.
För att män är blyga. Antagligen.
Visst borde det vara så enkelt. Alla misslyckade försök har man ju förträngt till förmån för alla lyckade diton.
Blir man dissad beror den sannolikt på att personen i fråga är upptagen och därmed finns det ingen anledning för honom eller henne att ge ut sitt nummer. Tänker man på det viset blir det dessutom lättare att hantera motgångar av detta slag
Skitsnack.
Jasså? Ja någon annan rimlig anledning för att det skall vara så svårt kan inte jag komma på iaf.
För att män är blyga. Antagligen.
Visst borde det vara så enkelt. Alla misslyckade försök har man ju förträngt till förmån för alla lyckade diton.
Blir man dissad beror den sannolikt på att personen i fråga är upptagen och därmed finns det ingen anledning för honom eller henne att ge ut sitt nummer. Tänker man på det viset blir det dessutom lättare att hantera motgångar av detta slag
Det är inte svårt. Det är omöjligt!
Enligt en undersökning som en tjej på något universitet gjorde så var slutsatsen följande: Kvinnor hade orimliga krav på männen och trodde de var så mycket mer fantastiska än de faktiskt var. Männen i sin tur var för blyga och dåliga på att ta för sig.
Jag tror männen blivit "blyga" och dåliga på att ta för sig eftersom de kommit på att kvinnor har orimliga krav och därmed är det inte ens lönt att försöka.
Om det stämmer vet jag inte, men är det en publicerad avhandling så kan det ju inte vara helt och hållet taget ur luften, som allting är på SH. Tror jag.
Är ju precis det som var min teori faktiskt, låter trovärdigt, varesig det är positivt eller inte. (det är det väl inte iofs) Tror faktiskt det _ofta_ (inte alltid) stämmer rätt bra.Det är inte svårt. Det är omöjligt!
Enligt en undersökning som en tjej på något universitet gjorde så var slutsatsen följande: Kvinnor hade orimliga krav på männen och trodde de var så mycket mer fantastiska än de faktiskt var. Männen i sin tur var för blyga och dåliga på att ta för sig.
Jag tror männen blivit "blyga" och dåliga på att ta för sig eftersom de kommit på att kvinnor har orimliga krav och därmed är det inte ens lönt att försöka.
Om det stämmer vet jag inte, men är det en publicerad avhandling så kan det ju inte vara helt och hållet taget ur luften, som allting är på SH. Tror jag.
Det har dom väl? Får dom krav efter att man träffats klart är det ju lungt lixom.Och det med krav o skit har väl inte brudar INNAN dom träffat någon.
Då är det väl bra att man gjort bort sig så mycket att man slutat bry sig iaf?Folk är så rädda för att göra bort sig eller för att inte bli omtyckta, alla kan inte älska alla. Tror nog d e fler tjejer som blir dissade varje dag än killar. Sen undrar killar varför tjejer tänker så jäkla mycket på allt.
Är ju precis det som var min teori faktiskt, låter trovärdigt, varesig det är positivt eller inte. (det är det väl inte iofs) Tror faktiskt det _ofta_ (inte alltid) stämmer rätt bra.
Det har dom väl? Får dom krav efter att man träffats klart är det ju lungt lixom.
Då är det väl bra att man gjort bort sig så mycket att man slutat bry sig iaf?
Men att tjejjer blir dissade mer än killar tror jag inte på, möjligtvis bland andra tjejjer då. Hur har du kommit fram till det riktigt?
Eller så är det bara min bekantskapskrets som är konstig iofs...
Jasså du, det har jag inte märkt något av.Menar att tjejer oftast vågar ta första initiativet o på så sätt få fler nej, typ. jag vet inte, men är så jag uppfattat d.
Mjadu, jag tror det, du menar att man kan prata med någon även om man inte tror att han/hon uppfyller alla "krav". Bara för att man tar en fika t.ex. betyder ju inte att man minsan tänker gifta sig lixom.Krav har väl alla, även killar. Men tycker inte det ska vara något som hindrar från att träffa någon om man blir utbjuden. Förstår du mitt svammel?
Drömprinsen för dig?jag behöver en bild innan jag uttalar mig!
finns fler fiskar i havet.
Jasså du, det har jag inte märkt något av.
Mjadu, jag tror det, du menar att man kan prata med någon även om man inte tror att han/hon uppfyller alla "krav". Bara för att man tar en fika t.ex. betyder ju inte att man minsan tänker gifta sig lixom.
Eller?
Precis, du fatta galoppen! O eftersom du säger att ni killar är blyga så betyder det att ni oxå måste ha några krav, o att ni är rädda att tjejen ni spanar in inte uppfyller dom. Men varför låta något sådant hindra en från att bjuda ut någon?
Tycker det har ändrats sig mycket dom senaste åren, förr var det alltid killen som skulle ta första stegen. Nu är det väldigt ofta tjejerna som får göra det. Inget dåligt i det, men vissa killar verkar bli lite för bekväma med det och skiter hellre i det än tar första steget. Men men, deras förlust isf.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|