Varpå hon undrade för sig själv: "och vem var den där kufen? jag har väl aldrig sett honom förut"Jag stötte faktiskt på henne för nån månad sen. På Maxi.
Hon satt i kassan. Jag märkte det inte först, jag märkte det först när det blev min tur. Det blev en pinsam stämmning när jag väl såg att det var hon. Betalade i alla fall min saker och innan jag gick därifrån sa jag: "Du, jag har fortfarande kvar samma nummer bara så du vet."
Kör på rökfärgade solglasögon, skäggstubb, släpig gång och lukta gammal fylla när du raggar.
Personal lär sig att dom ska le och vara trevliga för då kommer kunderna tillbaks.
Personal lär sig att dom ska le och vara trevliga för då kommer kunderna tillbaks.
Jag får panik på idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik). Har en idoit som springer på jobbet nu som är så jäkla jobbig (typ äklig bonnig supernörd ). Det värsta när man får sådana efter sig är att så länge jag jobbar så kan jag inte vara otrevlig tillbaka... och även om man försöker vara trevligt avisande så är det tydligen vissa som inte fattar det...
Så snälla!!! Om ni skulle komma förbi min butik, försök inte att stöta på mig... för då kommer jag bara avsky er för resten av mitt liv...
Har iofs. en jobbarkompis som träffade sin make på detta sätt... men om det nu skulle vara så att tjejen i butiken är intresserad så skulle ni märka det ganska tydligt och inte behöva lägga ut en fråga om det på internet...
Så snälla!! Back off, and let me do my work!!!
kanske lite men behövde avreagera mig lite... och här kändes pasande... Tur att jag inte jobbar på MAXI iaf...
Jag får panik på idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik).
Har en idoit som springer på jobbet nu som är så jäkla jobbig (typ äklig bonnig supernörd )
typ äklig bonnig supernörd .
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |