Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Upp upp upp! Den här tråden får inte falla i glömska :yoparty

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag stötte faktiskt på henne för nån månad sen. På Maxi.

Hon satt i kassan. Jag märkte det inte först, jag märkte det först när det blev min tur. Det blev en pinsam stämmning när jag väl såg att det var hon. Betalade i alla fall min saker och innan jag gick därifrån sa jag: "Du, jag har fortfarande kvar samma nummer bara så du vet."

ciparn

Medlem
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
MT-09 SP , BMW R100 scrambler
Nice.
Du får börja gå dit lite oftare nu då.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag stötte faktiskt på henne för nån månad sen. På Maxi.

Hon satt i kassan. Jag märkte det inte först, jag märkte det först när det blev min tur. Det blev en pinsam stämmning när jag väl såg att det var hon. Betalade i alla fall min saker och innan jag gick därifrån sa jag: "Du, jag har fortfarande kvar samma nummer bara så du vet."
Varpå hon undrade för sig själv: "och vem var den där kufen? jag har väl aldrig sett honom förut"

vongen

Villkor : stödhjul
Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Yamaha MT-01 -05, Suzuki Bandit N600 -99 SÅLD
Haha killen har uthållighet ..
Hoppas du har samma uthållighet om det blir dags för leverans, vore ju inte kul om hon bara fick 4 sekunder ;)

Lurvas

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Er6-n Track Edt
WTF!

Spenderade hela min arbetsdag igår med att läsa genom samtliga sidor.
Byggde ju upp hoppet om ett bra slut... Men va fan! :D

Drysen.. Iof lite sent, men starkt jobbat.. Men va fan.. Du får ju ta och ligga henne nu ju.. Bättre sent än aldrig.. :tuttar

För övrigt riktigt rolig läsning i denna tråden.. Vilka tips! :yoparty :tungan

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Personal lär sig att dom ska le och vara trevliga för då kommer kunderna tillbaks.

Så kan det säkert vara men även om butikschefen saknar förstånd att ge sådana instruktioner så lär sig en normalbegåvad kassör(ska) snabbt att jobbet blir så mycket enklare och roligare ifall man själv är trevlig mot alla inklusive idioter.

Det är nämligen så enkelt som att kunderna oftast själva beter sig som dom blir bemötta av kassörskan. Tjurig och tvär kassörska får otrevliga kunder, vilket leder till att hon inte trivs och söker jobb som parkeringsvakt eller liknande istället.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
På min lokal ICA finns det en sur gammal kärring som måste komma direkt från en nerlagd kundmottagning på bilprovningen (eller något annat ställe där man inte behöver vara trevlig mot kunderna, dom är lagstadgade att återkomma årligen ändå)

Sen finns det ett antal söta unga snärtor som kvittrar och är glada jämt.

Den sura kärringen kan fila naglarna 8 timmar om dagen i sin kassa, för folk står hellre i kö hos dom trevliga som jobbar ihjäl sig...

Trots att den sura kärringen bräker ur sig "det går bra i den här kassan också" så går ingen dit, undra när hon ska inse sambandet?

bebis_ann

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Hoj
Yamaha TZR 125
Jag får panik :6surkart på idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik). Har en idoit som springer på jobbet nu som är så jäkla jobbig (typ äklig bonnig supernörd :zpy ). Det värsta när man får sådana efter sig är att så länge jag jobbar så kan jag inte vara otrevlig tillbaka... och även om man försöker vara trevligt avisande så är det tydligen vissa som inte fattar det... :gnissla

Så snälla!!! Om ni skulle komma förbi min butik, försök inte att stöta på mig... för då kommer jag bara avsky er för resten av mitt liv...

Har iofs. en jobbarkompis som träffade sin make på detta sätt... men om det nu skulle vara så att tjejen i butiken är intresserad så skulle ni märka det ganska tydligt och inte behöva lägga ut en fråga om det på internet... :huvet

Så snälla!! Back off, and let me do my work!!!

kanske lite :felämne men behövde avreagera mig lite... och här kändes pasande... Tur att jag inte jobbar på MAXI iaf...

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Jag får panik :6surkart på idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik). Har en idoit som springer på jobbet nu som är så jäkla jobbig (typ äklig bonnig supernörd :zpy ). Det värsta när man får sådana efter sig är att så länge jag jobbar så kan jag inte vara otrevlig tillbaka... och även om man försöker vara trevligt avisande så är det tydligen vissa som inte fattar det... :gnissla

Så snälla!!! Om ni skulle komma förbi min butik, försök inte att stöta på mig... för då kommer jag bara avsky er för resten av mitt liv...

Har iofs. en jobbarkompis som träffade sin make på detta sätt... men om det nu skulle vara så att tjejen i butiken är intresserad så skulle ni märka det ganska tydligt och inte behöva lägga ut en fråga om det på internet... :huvet

Så snälla!! Back off, and let me do my work!!!

kanske lite :felämne men behövde avreagera mig lite... och här kändes pasande... Tur att jag inte jobbar på MAXI iaf...

Muhahahha! det är lugnt jag skulle inte ens ragga på dig om du nu visade :tuttar

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Jag får panik :6surkart på idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik).

Men det är okej att ragga nu då? :ligga

Har en idoit som springer på jobbet nu som är så jäkla jobbig (typ äklig bonnig supernörd :zpy )

Drysen bodde ju då i Ronneby, Ronneby är rätt litet, i små hålor bor det bönder.
Denna site är för folk som älskar sin hobby, lägger ner massa pengar och tid på det, och dessutom klättrar på väggarna när de inte kan utöva den.

Finns det månne ett samband? :gnissla

Merovingian

Guest
Drysen bor i Storbritannien nu och har roligare mål i livet än att sparka runt i bondhålor med händerna i fickorna.

Han står med största sannolikthet precis just nu och viskar ömma ord i yppig flygvärdinnas ivriga öra.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!