Hur la du upp snacket då?
Tänkte göra något liknande här om jag har balls enough
Har besökt kiosken hon jobbar i väldigt ofta och hon har alltid varit glad och trevlig, vilket är hennes jobb såklart - hon jobbar med kunder. Hon har stans snyggaste röv och eftersom jag är en riktigt ass-man så det föll sig naturligt att jag fastnade för denna snygga blonda tjej men grymmaste rumpan. Pratade och småskämtade lite då och då, inte för mycket bara, lagom är bäst, vilket får henne att tro att man är en rolig och social kille - ett stort plus hos cheyerna.
Sköt alltid fram mitt projekt men en dag bestämde jag mig att fråga och den dagen var perfekt eftersom inga kunder stod i kö.
Jag gick fram till disken, nervöst, och sa att hon verkade vara så glad och trevlig och frågade om hon ville ta en fika med mig nångång. Hon svarade "javisst" och log, då frågade jag om hon hade ett telefonnummer jag kunde nå henne på.
Hon krafsade ner ett mobilnummer på en papperslapp och gav mig och sa att jag var modig som gjorde så
ännu ett STORT plus hos cheyerna.
Tre dagar senare skickade jag ett sms och vi träffades på krogen. Hon var trevlig, blev packad och följde med mig hem. Vi nuppade tre gånger den natten men projektet gick inte som planerat eftersom jag ville ju lära känna henne för en framtida relation. Hon ville dock inte ha nån utan vara singel för tillfället. Nåja, jag fick iaf smaka på det rosa köttet vilket naturligtvis var bättre än inget.
Men vi har fortfarande inte tagit en fika ihop