Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha, aldrig är det bra, inte ens när folk gillar en :D, när du blir äldre skriver du kanske i denna tråd, "när man var ung raggade kunderna åtminstone på en!" :tuttar

:meravslappnadpåjobbet

Jag håller med, man ska fan vara tacksam för det lilla här i livet. :)

bebis_ann

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Hoj
Yamaha TZR 125
Bonnig, ja sådant lär du få leva med när du bor i Falköping ;)

Mycket sant... :rolleyes:

Kan vara att det stör mig så mycket då jag redan har mitt på det torra med en underbar karl...
Så bara irriterande med idioter som som ska försöka stöta på en bara för att man är trevlig mot dom... Fatta liksom... det är mitt jobb att vara trevlig... INGET ANNAT!!!

Men självklart hör vi av oss när vi har vägarna ner till GBG... Blir nog i slutet av Augusti nästa gång...

Men det är okej att ragga nu då? :ligga

Nej! :FU

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Så bara irriterande med idioter som som ska försöka stöta på en bara för att man är trevlig mot dom... Fatta liksom... det är mitt jobb att vara trevlig... INGET ANNAT!!!

Vem fan har sagt att man måste sköta sitt jobb? :va

Ja, förutom chefen då...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jag får panik :6surkart på idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik). Har en idoit som springer på jobbet nu som är så jäkla jobbig (typ äklig bonnig supernörd :zpy ). Det värsta när man får sådana efter sig är att så länge jag jobbar så kan jag inte vara otrevlig tillbaka... och även om man försöker vara trevligt avisande så är det tydligen vissa som inte fattar det... :gnissla

Så snälla!!! Om ni skulle komma förbi min butik, försök inte att stöta på mig... för då kommer jag bara avsky er för resten av mitt liv...

Har iofs. en jobbarkompis som träffade sin make på detta sätt... men om det nu skulle vara så att tjejen i butiken är intresserad så skulle ni märka det ganska tydligt och inte behöva lägga ut en fråga om det på internet... :huvet

Så snälla!! Back off, and let me do my work!!!

kanske lite :felämne men behövde avreagera mig lite... och här kändes pasande... Tur att jag inte jobbar på MAXI iaf...

Jaha och när man inte visar intresse för annat än sina varor så har det ju hänt att den glada attityden bytts mot snorkighet.:va

Men allvarligt, är det så illa att den lokala nörden visar intresse, vänta tills ingen gör det istället, för det kommer då "tidens tand tär" (säg det snabbt tio gånger så får du se vad det blir:D

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
All heder åt Drysen, bra jobbat! :tummenupp

Jag provade på samma sak i somras fast med lyckat resultat (inte med maxi-tjejen dock) :D
Det är fan i mig än av de svåraste grejjerna i världen att gå fram nykter och våga fråga efter en fika med tjejen man spanat in henne ett tag.
Glöm tentor och uppkörningar, det här är jobbigare.

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
:näsblod
All heder åt Drysen, bra jobbat! :tummenupp

Jag provade på samma sak i somras fast med lyckat resultat (inte med maxi-tjejen dock) :D
Det är fan i mig än av de svåraste grejjerna i världen att gå fram nykter och våga fråga efter en fika med tjejen man spanat in henne ett tag.
Glöm tentor och uppkörningar, det här är jobbigare.

Hur la du upp snacket då?
Tänkte göra något liknande här om jag har balls enough :näsblod

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Men Vadfan jag har läst igenom alla inlägg å kommer fram till att du inte fick nuppa ,jävla skit ,

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
I allmänhet om den sorts situationen denna tråd handlar om. Om en sån tjej tittat gulligt, ler mot en och blir glad bara man säger något så är det nog ett bra tecken. Men som allt annat gäller det nog att man spelar korten rätt, slappnar av och bara ser det som en kul grej att fråga om hon vill ses och ta en fika or whatever.
Äre ja man får som svar: Great!
Är det nej: Hennes förlust.

Kan vara att det stör mig så mycket då jag redan har mitt på det torra med en underbar karl...

buhu.. svälten i afrika känns rätt mesigt jämfört med ditt "problem":rolleyes:

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
:näsblod

Hur la du upp snacket då?
Tänkte göra något liknande här om jag har balls enough :näsblod

Har besökt kiosken hon jobbar i väldigt ofta och hon har alltid varit glad och trevlig, vilket är hennes jobb såklart - hon jobbar med kunder. Hon har stans snyggaste röv och eftersom jag är en riktigt ass-man så det föll sig naturligt att jag fastnade för denna snygga blonda tjej men grymmaste rumpan. Pratade och småskämtade lite då och då, inte för mycket bara, lagom är bäst, vilket får henne att tro att man är en rolig och social kille - ett stort plus hos cheyerna.

Sköt alltid fram mitt projekt men en dag bestämde jag mig att fråga och den dagen var perfekt eftersom inga kunder stod i kö.
Jag gick fram till disken, nervöst, och sa att hon verkade vara så glad och trevlig och frågade om hon ville ta en fika med mig nångång. Hon svarade "javisst" och log, då frågade jag om hon hade ett telefonnummer jag kunde nå henne på.

Hon krafsade ner ett mobilnummer på en papperslapp och gav mig och sa att jag var modig som gjorde så :D ännu ett STORT plus hos cheyerna.

Tre dagar senare skickade jag ett sms och vi träffades på krogen. Hon var trevlig, blev packad och följde med mig hem. Vi nuppade tre gånger den natten men projektet gick inte som planerat eftersom jag ville ju lära känna henne för en framtida relation. Hon ville dock inte ha nån utan vara singel för tillfället. Nåja, jag fick iaf smaka på det rosa köttet vilket naturligtvis var bättre än inget.

Men vi har fortfarande inte tagit en fika ihop :tungan

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

Jag antar att du inte träffade din kille på jobbet? :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!