KGK
1200
Jag får panikpå idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik).
Haha, aldrig är det bra, inte ens när folk gillar en

:meravslappnadpåjobbet
Jag får panikpå idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik).
Haha, aldrig är det bra, inte ens när folk gillar en, när du blir äldre skriver du kanske i denna tråd, "när man var ung raggade kunderna åtminstone på en!"
:meravslappnadpåjobbet
Bonnig, ja sådant lär du få leva med när du bor i Falköping![]()
Men det är okej att ragga nu då? :ligga
Så bara irriterande med idioter som som ska försöka stöta på en bara för att man är trevlig mot dom... Fatta liksom... det är mitt jobb att vara trevlig... INGET ANNAT!!!
Jag får panikpå idioter som stöter på en i arbetet (ja jag jobbar i livsmedelsbutik). Har en idoit som springer på jobbet nu som är så jäkla jobbig (typ äklig bonnig supernörd
). Det värsta när man får sådana efter sig är att så länge jag jobbar så kan jag inte vara otrevlig tillbaka... och även om man försöker vara trevligt avisande så är det tydligen vissa som inte fattar det...
Så snälla!!! Om ni skulle komma förbi min butik, försök inte att stöta på mig... för då kommer jag bara avsky er för resten av mitt liv...
Har iofs. en jobbarkompis som träffade sin make på detta sätt... men om det nu skulle vara så att tjejen i butiken är intresserad så skulle ni märka det ganska tydligt och inte behöva lägga ut en fråga om det på internet...
Så snälla!! Back off, and let me do my work!!!
kanske litemen behövde avreagera mig lite... och här kändes pasande... Tur att jag inte jobbar på MAXI iaf...
All heder åt Drysen, bra jobbat!
Jag provade på samma sak i somras fast med lyckat resultat (inte med maxi-tjejen dock)
Det är fan i mig än av de svåraste grejjerna i världen att gå fram nykter och våga fråga efter en fika med tjejen man spanat in henne ett tag.
Glöm tentor och uppkörningar, det här är jobbigare.
Kan vara att det stör mig så mycket då jag redan har mitt på det torra med en underbar karl...
Så bara irriterande med idioter som som ska försöka stöta på en bara för att man är trevlig mot dom... Fatta liksom... det är mitt jobb att vara trevlig... INGET ANNAT!!!
Hur la du upp snacket då?
Tänkte göra något liknande här om jag har balls enough![]()
Hon ville dock inte ha nån utan vara singel för tillfället.
Var glad för det. Vill du verkligen gifta dig med en tjej som fläker upp sig första dejten?![]()
De är 2010.. Alla fläker upp sig på första dejten!![]()
Kan vara att det stör mig så mycket då jag redan har mitt på det torra med en underbar karl...
Var glad för det. Vill du verkligen gifta dig med en tjej som fläker upp sig första dejten?![]()
Vem fan vill gifta sig?![]()
Vem fan vill gifta sig?![]()
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |