Jag trodde inte så många här på forumet gillade choppers/custom/glidare men det är alltså bara motorerna ni inte tycker om eller?
Jag har absolut inget emot choppers/custom/glidare, tvärtemot skulle jag kunna tänka mig en chopper, däremot kanske inte en custom/glidare.
Jag har inget emot motorerna heller, förutom att Harleys är fördjävligt dyra helt i onödan och många japan "harleys" ser för taskiga ut med "fel" cylindervinklar...
Jag har egentligen inget emot någon form av motorcykel, möjligen med undantaget extrautrustadade goldwings.
Jag skulle kunna tänka mig en sidvagnshoj, en classiker, en motard/geggmoppe (även om jag inte tror jag skulle tycka att det var roligt i längden) en sporthoj, ett touringlok, en äventyrshoj ja nästan vad som helst som min nästa hoj.
Choppers har legat mig varmt om hjärtat sedan jag som snoris prenumererade på "Hojmagasinet" och senare MCM medans mina klasskompisar läste Fantomen och Buster.
Nu har tyvärr chopprandet blivit en statusgrej, så nu ligger väl intresset mer åt rockabillybobbers och caféracers.
Veteranmotorcyklar tycker jag om, men inte den anala inställningen som ofta råder i dom kretsarna, trots det så besöker jag gärna veteranevenemang.