Misstänker att du är pappaledig?
..borde jag kunnat räkna ut med en chief i släkten...
låter som en bra deal!
"Cohiba Espendidos" men garanterat inte äkta vara till det priset.Jag noterade vid dagens Rosenhillbesök att de nu har en liten bordshumidor vid kassan med cigarrer för 99 spänn per styck. Jag kollade dessvärre inte vilken sort de har, men helt klart har de upptäckt att det finns en marknad...
Stora händelser ska firas storslaget.
Sedan i morse kan jag numera titulera mig tvåbarnspappa.
Gratulerar. Jag unnar mig ngt gott i kväll och "firar" med dig.
Njut!Trevligt.
Nu ska jag ha 10 pappadagar. Det innebär bland annat att jag inte jobbar i påsk som planerat först.
Njut!
Småkottar är riktigt värdefulla små varelser. Sitter just och försöker lära barnbarnet att säga "Aaappprrriillliiiiaaa". Gå inte så bra men de e skoj ändå
Föresten, till lunch knäckte jag min första Culebra. Den va inte alls dum.
Kanske en aning mild men likväl trevlig och välbyggd.
Haha, ja man ska nog vara överens när det gäller namnval, kan bli trist stämmning annarsJag föreslog, mest för att se reaktionen, tidigare idag att vår nyfödda dotter skulle heta just Aprilia. Blicken min fru svarade med var tillräcklig för att förstå vad hon tyckte om det...
Grabben däremot, han brukar sitta på hojarna i garaget och brumma medan han kämpar med att nå styret. Han är dessutom enda anledningen till att jag håller humidoren i vardagsrummet på 69%. Vid mer än ett tillfälle har han kommit med cigarrer i handen och ett stort leende. Cigarrerna tål mer stryk vid 69% än vid 63%...
Haha, ja man ska nog vara överens när det gäller namnval, kan bli trist stämmning annars
Annars tycker jag nog på fullt allvar att Aprilia skulle kunna vara ett helt ok namn på en liten tös.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari