Någon som känner för att möta upp 14 på söndag på rosenhill? Medtag egen cigarr.
Själv testade jag en Don Sebastian från Dominikanska Republiken, lite för mild och jäkligt trögStiftade en ny bekantskap igår.
H.Upmann Coronas Junior.
Inbillar mig även att det är angenämare med ett kraftigare sugmotstånd, hur var den ur det hänseendet?
Jag skaffade konto hos Framresor i dag och beställde några lösplugg, bl.a. en H.Upmann Coronas Junior. Så vad tyckte du, va den bra?
Bestälde en Cuaba Tradicionales, en Hoyo de Monterrey Epicure No.1. Sedan blev det ett paket av Italienarna Toscano Antico och Toscanello Aroma Caffe också.
Hoh.. Har du rökt Anticos förut?
Nix nån gång måste ju bli den första, har bara hört att det ska va en udda skapelse.
Smaken är ju som sagt olika men en av mina favoriten som har lagom storlek och vettigt pris är Partagas Shorts
Någon som har lite tips till en som vill börja röka cigarr? Finns det några givande böcker eller ska man gå helt på sin egna känsla? För i slutändan så är det ju just det som spelar roll
seså Plåtis, nu vill jag ha din top 3 på vad man skall röka för o se ball ut.
Hur ska jag veta det? Jag röker inte för att se ball ut.
Du kanske vet mer om det ämnet?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari