Jag är sjukskriven och sitter och petar näsan hela dagarna. Har någon en tips på en garre man inte får missa om man har tid att röka?[\QUOTE]
Trinidad Fundadores!
Last edited:
Jag är sjukskriven och sitter och petar näsan hela dagarna. Har någon en tips på en garre man inte får missa om man har tid att röka?[\QUOTE]
Trinidad Fundadores!
Jag är sjukskriven och sitter och petar näsan hela dagarna. Har någon en tips på en garre man inte får missa om man har tid att röka?
Partagas Lusitania.
Det blev ingen sådan. Får bli när jag börjar jobba istället, 740kr var dyrt tycker jag.
En Trinidad Fundadores blev det jallefall. Jag bad om ett utlåtande på den. Roger svarade: den är bra, det är den. Frågan är om den är värd sitt pris.
Skön inställning hos en butiksinnehavare, därför som jag gillar Fram
Kostade den 740 kronor var det nog en Lusitania gran reserva.
En vanlig Lusitania borde kosta under 300 kronor.
Jo, köper man den över disk i stan så är det ingen billig penning men "skattefritt" på nätet så blir det lite trevligare. Tycker dessutom att det är en förbaskat snygg pinne, så en viss del av njutningen är rent visuellDet blev ingen sådan. Får bli när jag börjar jobba istället, 740kr var dyrt tycker jag.
En Trinidad Fundadores blev det jallefall. Jag bad om ett utlåtande på den. Roger svarade: den är bra, det är den. Frågan är om den är värd sitt pris.
Skön inställning hos en butiksinnehavare, därför som jag gillar Fram
Inte dum alls. Jag hsr rökt ett par från den lådan och denna var sämst av de jag hittils smakat.Hur var antikviteten då Blackie?
Bladlöss gör inga gnaghål på det där viset. Kolla efter larver på stjälkarnas veck eller snigelspår.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari