blacktriple
Har två Aprilior!
Tja, är man i Italien så...
Tja, är man i Italien så...
Säkerhetskontrollanten på flygplatsen i Cape Town berättade att jag inte fick ha tändare av torch-typ. Min cigsrrtändare ville hon konfiskera.
Jag vet bättre än att bråka med Säkerhetskontrollanter så jag ryckte på axlarna och sa att hon fick väl ta den.
När jag efter kontrollen packade laptop och satte på mig bältet kikade jag på henne. Hon behöll tändaren själv! En sån subba!
Tänkte börja bråka med henne när jag såg att hon medan hon flippade med den tände den omedvetet. Tre lågor rakt in i hennes handflata.
Instant karma tror jag det kallas...
Säkerhetskontrollanten på flygplatsen i Cape Town berättade att jag inte fick ha tändare av torch-typ. Min cigsrrtändare ville hon konfiskera.
Jag vet bättre än att bråka med Säkerhetskontrollanter så jag ryckte på axlarna och sa att hon fick väl ta den.
När jag efter kontrollen packade laptop och satte på mig bältet kikade jag på henne. Hon behöll tändaren själv! En sån subba!
Tänkte börja bråka med henne när jag såg att hon medan hon flippade med den tände den omedvetet. Tre lågor rakt in i hennes handflata.
Instant karma tror jag det kallas...
Gyllene tillfälle, min gamla fader ska åka till Kuba i februari! Så som den cigarr-novis jag är, vilken sort/märke bör jag tipsa honom om och såklart även be honom ta med tillbaka (till mig)?
Är det ynka 200 gram som är gränsen för cigarren att importera från icke EU-land? :/
God jul underbara underbara Sporthoj, kunskapsdarabasen för allt nödvändigt och onödigt här i världen
Jag avskyr flyg av just den anledningen - att de ska förbjuda och krångla till saker. Pennknivar, schampo, tändare och allt möjligt är tydligen livsfarligt.
Repriser behöver inte alls vara dåliga.
Por Larranga petit corona och en mojito.
Repriser behöver inte alls vara dåliga.
Por Larranga petit corona och en mojito.
Hemma i Sverige. Björkveden ligger i min vedförvaring som vetter åt söder. Mysig plats för en vintercigarr då solen lyser.Och Björkved. Är du på leave?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|