BlöjRäsern
Gränsfall
Stackare.
Jag har fått en "semester"i Karlskrona. Inget vidare cigarrväder såhär långt.
Jag har fått en "semester"i Karlskrona. Inget vidare cigarrväder såhär långt.
Välkommen till detta njutningens träsk ??Ptjaa.....
2 - Humidorerna funkar jättebra och verkar stabilisera sig på 65-70% RF. Hur ofta brukar Ni fukta på kristallerna/byta kristaller?
Ledsen för en lång post men det finns väl anledning att sammanfatta den gedigna kunskapen som finns och delas i denna utmärkta tråd?
Sådärja, då är humidorerna proppfulla...
Nu ska jag på SMC:s årsmöte i Kosta kommande helg och lär ta med mig ett litet urval cigarrer...
Du - den var fin och fylld med ett fint urval cigarrerOm du skall vara på resande fot och på något sätt vill förvara dina cigarrer vettigt är det en cigar caddie du behöver...
Som vanligt är "BT" snabb på bollen och rätt har han oxåDu - den var fin och fylld med ett fint urval cigarrer
Jo, jag reser en hel del men mest kortare resor under veckorna. Men det etuiet ser ju förträffligt ut och hamnar per omgående på önskelistan! Tack för tipset
Ja, nu suger jag på det sista ur sista snusdosan och anar att en cigarr plus något gott till kommer att vara en välkommen distraktion under en kommande semestertripp till varmare breddgrader.Som vanligt är "BT" snabb på bollen och rätt har han oxå
Själv har jag en med 2 "våningar" som rymmer 10 st. (Går att få in fler om man trycker in short smokes).
Med det jag numera vet om min "semesterkonsumtion" så skulle jag tagit den som rymmer 15 st. ist.
Det går åt en hel del när man bara latar sig
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |